مقاله تدوین سند استراتژیک بلند مدت بازاریابی گردشگری افق 1404 با تأکید بر الزامات برنامه ششم توسعه موردکاوی: مطالعه تطبیقی و اس


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله تدوین سند استراتژیک بلند مدت بازاریابی گردشگری افق 1404 با تأکید بر الزامات برنامه ششم توسعه موردکاوی: مطالعه تطبیقی و استفاده از تجربیات سند استراتژی بازاریابی 2023 ترکیه با word دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدوین سند استراتژیک بلند مدت بازاریابی گردشگری افق 1404 با تأکید بر الزامات برنامه ششم توسعه موردکاوی: مطالعه تطبیقی و استفاده از تجربیات سند استراتژی بازاریابی 2023 ترکیه با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین سند استراتژیک بلند مدت بازاریابی گردشگری افق 1404 با تأکید بر الزامات برنامه ششم توسعه موردکاوی: مطالعه تطبیقی و استفاده از تجربیات سند استراتژی بازاریابی 2023 ترکیه با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدوین سند استراتژیک بلند مدت بازاریابی گردشگری افق 1404 با تأکید بر الزامات برنامه ششم توسعه موردکاوی: مطالعه تطبیقی و استفاده از تجربیات سند استراتژی بازاریابی 2023 ترکیه با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش بین المللی علمی راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران، چالش ها و چشم اندازها
تعداد صفحات: 1
چکیده:
گردشگری از دیرباز در ایران رونق داشته و شواهد تاریخی فراوانی دال بر این مدعا وجود دارد، اما، صنعت گردشگری در ایران، آنچنان که باید، رشد و توسعه نیافته است و در نتیجه موفقیت چندانی برای جذب گردشگر، همچنین دستیابیبه مزایای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی صورت نگرفته است. یکی از دلایلی که ایران به سهم واقعی خود از بازار جهانی گردشگری دست نیافته است، فقدان یک برنامه بلند مدت استراتژیک در حوزه بازاریابی و الزام سازمانهای مرتبط بهاراهه گزارش و پایبندی به برنامه های دراز مدت است. این تحقیق سعی دارد با مورد کاوی تجربیاتی در همسایگی کشور ما باخصوصیاتی مشابه از لحاظ جاذبه ها و اقلیم و ;. سند استراتژیک بلندمدت تا افق 0200 ترکیه را بررسی و ضمن مطالعه تاریخچه بازاریابی گردشگری علمی در قبل و بعد از انقلاب برنامه ریزیهای این حوزه را بررسی و با اراهه تجربیات ترکیه مدلنهایی تدوین برنامه بلند مدت را در برنامه ششم توسعه برای نیل به اهداف سند چشمانداز ترسیم نماید. روش تحقیق به صورت مطالعه تطبیقی و بر اساس تحقیقات تطبیقی بین دو کشور است و مطالعهای کاربردی برای نیل به اهداف ترسیم شده بخش بازاریابی در برنامه دراز مدت 02 ساله گردشگری کشور است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.