مقاله تدوین سند استراتژیک بلند مدت بازاریابی گردشگری افق 1404 با تأکید بر الزامات برنامه ششم توسعه موردکاوی: مطالعه تطبیقی و استفاده از تجربیات سند استراتژی بازاریابی 2023 ترکیه با word دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تدوین سند استراتژیک بلند مدت بازاریابی گردشگری افق 1404 با تأکید بر الزامات برنامه ششم توسعه موردکاوی: مطالعه تطبیقی و استفاده از تجربیات سند استراتژی بازاریابی 2023 ترکیه با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین سند استراتژیک بلند مدت بازاریابی گردشگری افق 1404 با تأکید بر الزامات برنامه ششم توسعه موردکاوی: مطالعه تطبیقی و استفاده از تجربیات سند استراتژی بازاریابی 2023 ترکیه با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش بین المللی علمی راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران، چالش ها و چشم اندازها
تعداد صفحات: 1
چکیده:
گردشگری از دیرباز در ایران رونق داشته و شواهد تاریخی فراوانی دال بر این مدعا وجود دارد، اما، صنعت گردشگری در ایران، آنچنان که باید، رشد و توسعه نیافته است و در نتیجه موفقیت چندانی برای جذب گردشگر، همچنین دستیابیبه مزایای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی صورت نگرفته است. یکی از دلایلی که ایران به سهم واقعی خود از بازار جهانی گردشگری دست نیافته است، فقدان یک برنامه بلند مدت استراتژیک در حوزه بازاریابی و الزام سازمانهای مرتبط بهاراهه گزارش و پایبندی به برنامه های دراز مدت است. این تحقیق سعی دارد با مورد کاوی تجربیاتی در همسایگی کشور ما باخصوصیاتی مشابه از لحاظ جاذبه ها و اقلیم و ;. سند استراتژیک بلندمدت تا افق 0200 ترکیه را بررسی و ضمن مطالعه تاریخچه بازاریابی گردشگری علمی در قبل و بعد از انقلاب برنامه ریزیهای این حوزه را بررسی و با اراهه تجربیات ترکیه مدلنهایی تدوین برنامه بلند مدت را در برنامه ششم توسعه برای نیل به اهداف سند چشمانداز ترسیم نماید. روش تحقیق به صورت مطالعه تطبیقی و بر اساس تحقیقات تطبیقی بین دو کشور است و مطالعهای کاربردی برای نیل به اهداف ترسیم شده بخش بازاریابی در برنامه دراز مدت 02 ساله گردشگری کشور است.