مقاله ارائه مدلی از تاثیر اعتقادات معنوی بر رهبری استراتژیک بازار با word دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه مدلی از تاثیر اعتقادات معنوی بر رهبری استراتژیک بازار با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی از تاثیر اعتقادات معنوی بر رهبری استراتژیک بازار با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
تعداد صفحات: 17
چکیده:
محیط پرتلاطم سازمانها و تنوع نیاز انسانها این موضوع را همواره یادآوری می کند که برای دستیابی به اثربخشی سازمانی رهبری استراتژیک امری غیرقابل اجتناب است. معنویت و رهبری، در زمینه رهبری استراتژیک کمک شایانی به این نیاز می کند. پیشرفت آتی در زمینهمعنویت در رهبری، به صراحت بیشتر در ارتباط با سطح تجزیه و تحلیل خواهد بود و نیاز به تفکیک و تمایز بین معنویت شخصی و جمعی خواهد داشت. معنویت عملکرد واسطه ای است وبین توسعه سازنده رهبر و تغییر عقیده و بوسیله شیوه رهبری و بافت سازمانی تعدیل میشود. هدف از نگارش پژوهش حاضرارائه مدلی مبنی بر چگونگی عملکرد و عقاید مذهبی شخصی رهبری درسطح بالا در ارتباط با تصمیم گیری استراتژیک مدیران، از قبیل طرح هایی برای اطلاعات چهار چوبی و کامل مطرح می گردد. این مدل نقطه آغازینی را برای ملاحظه بسیاری از بیانیه هایمعنویت در سازمان ها فراهم نموده و به عنوان عملکردی برای تئوری چند سطحی معنویت و رهبری به کار می رود به منظور دستابی به هدف فوق، ضمن مرور جامع بر ادبیات موضوعیمربوط، تعاریف مختلفی از هر یک از متغیرها ارائه شد و گام های استقرار معنویت و رهبری استراتژیک ارائه شد. همچنین ویژگی های یک رهبر استراتژیک نیز برشمرده شد. در پایان ضمن جمع بندی مقاله، پیشنهاداتی برای مدیران ارائه شد