بهینه سازی سیستم پاسخ دهی به مشتریان یک مرکز مشاوره تلفنی از طریق شبیه سازی گسسته –پیشامد با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بهینه سازی سیستم پاسخ دهی به مشتریان یک مرکز مشاوره تلفنی از طریق شبیه سازی گسسته –پیشامد با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی سیستم پاسخ دهی به مشتریان یک مرکز مشاوره تلفنی از طریق شبیه سازی گسسته –پیشامد با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
این پژوهش به بهینه سازی سیستم پاسخ دهی به مشتریان یک مرکز مشاوره تلفنی ازطریق شبیه سازی گسسته –پیشامد پرداخته است جامعه آماری این پژوهش تماس گیرندگان با مراکزمشاوره تلفن بوده است مدل شبیه سازی با استفاده از نرم افزار ED طراحی شده است. برای اعتبارسنجی و تأیید مدل، یک مقایسه بین نتایج حاصل از شبیه سازی و نتایج واقعی توسط تست های آماری انجام گرفته است. سپس با اجرای شبیه سازی وآزمایش دو سناریوی مختلف پیشنهاداتی جهت کاهش زمان انتظار مشتریان و ارائه خدمات بهتر ارائه شده است