مقاله مدیریت استراتژیک پروژه های تولید آثار سینمایی توسط کمپانی های هنری کشور با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت استراتژیک پروژه های تولید آثار سینمایی توسط کمپانی های هنری کشور با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت استراتژیک پروژه های تولید آثار سینمایی توسط کمپانی های هنری کشور با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 0
محل انتشار: دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات: 10
چکیده:
کمتر صنعتی در دنیاست که سرمایه گذاران، سیاستگذاران، مدیران و مجریان آن به اندازه صنعت فیلمسازی، از نتیجه حاصله و محصول نهایی تولیدیشان آگاهی و اطمینان کم و محدودی داشته باشند. زیرا در صنعت فیلم سازی هیچ مدل قطعی و قانون مشخص و سادهای که اطمینان بدهد بر مبنای آن میتوان قطعاً محصول موفقی تولید نمود، وجود ندارد. در حقیقت با توجه به این که هر فیلم محصول نهایی فرایندی است که در دو عرصه کاملا متفاوت )صنعتی و هنری( مدیریت و در نهایت تولید می گردد، همواره مدیران خود را مجبور می سازد که همواره با نگاهی کلان و استراتژیک امور تکنیکی و همچنین محتوایی و هنری محصول تولیدی خود را توأمان مورد هدایت داشته باشند. این امر نیاز به برپانمودن و پیاده سازی سیستمی را که بتواند تولید فیلم را ساختارمند و سازماندهی شده نماید، حیاتی میسازد. باید بتوان نقاط کلیدی در جهت ددهی استراتژیک یک محصول سینمایی را در کل فرایند تولید فیلم شناسایی کرده و به شکلی منطقی و ساختارمند، تلاش شود تا بهترین تصمیمها در راستای سوق دهی کلان آن اثر به سوی انتظارات استراتژیک میدیریتی گرفته شود. مقاله حاضر با ارانه رویه ای مدون و ساختاردهی شده تلاش دارد ابزار لازم برای این هدایت استراتژیک کلان را معرفی نماید.