رابطه ساده و چندگانه بین اضطراب امتحان و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه ساده و چندگانه بین اضطراب امتحان و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ساده و چندگانه بین اضطراب امتحان و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین اضطراب امتحان و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان بود. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه شهید باهنر کرمان بود که حجم نمونه ای برابر با n=361 نفری با روشنمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شد و پس از جمع آوری پرسشنامه، داده ها به وسیله نرم افزار SPSS تجریه و تحلیل گردید. نتایج نشان داد که بین اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی رابطه معنی دار منفی وجود دارد و همچنین بین خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی رابطه معنی دار مثبت وجود دارد و نیز بین خودکارآمدی و اضطراب امتحان رابطه معنی دارمنفی وجود دارد. در نهایت تحلیل رگرسیون صورت گرفت و نتایج نشان داد که اضطراب امتحان در جهت منفی و خودکارآمدی می توانند پیشرفت تحصیلی را پیش بینی کنند.