بررسی رابطه بین موسیقی پخش شده در رستورانها و ایجاد احساس لذت درمشتریان مطالعه موردی: مشتریان رستورانهای شهرهای گرگان و علی آبادکتول با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین موسیقی پخش شده در رستورانها و ایجاد احساس لذت درمشتریان مطالعه موردی: مشتریان رستورانهای شهرهای گرگان و علی آبادکتول با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین موسیقی پخش شده در رستورانها و ایجاد احساس لذت درمشتریان مطالعه موردی: مشتریان رستورانهای شهرهای گرگان و علی آبادکتول با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تحقیقات انجام شده مبنی بر ارتباط بین موسیقی و رفتارمصرف کننده بیشتر بر پایهی رفتار شنوندگان وشناخت آنها از موسیقی و همچنین واکنشهای احساسی افراد به موسیقی شکل گرفته است . لذت نوعیواکنش احساسی و یک انگیزش درونی است که فرد در حین انجام کاری و بواسطه انجام آن کار و نه اجبار، در درونش شکل میگیرد و موسیقی یکی از ابزار مهم در ایجاد یک محیط دلپذیر و تجربه خریدموفق است لذا این تحقیق به بررسی رابطه بین موسیقی پخش شده در رستورانها و ایجاد احساس لذت در مشتریان در رستورانهای شهرهای گرگان و علی آباد کتول در سه ماه اول سال 1334 میپردازد . باتوجه به نامحدود بودن جامعه آماری با استفاده از فرمول کوکران 444 نفر با روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شد که بعد از توزیع پرسشنامه 384 پرسشنامه برگشت داده شد. در پایانمشخص شد ین موسیقی پخش شده در رستورانها و ایجاد احساس لذت در مشتریان رابطه معناداری وجود دارد