مقاله تحلیل وارزیابی شکل گیری یکی از شاخص ترین دستاوردهای تحول سند بنیادین(دانشگاه فرهنگیان) از منظر انگاره های تغییر، با تاکید


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله تحلیل وارزیابی شکل گیری یکی از شاخص ترین دستاوردهای تحول سند بنیادین(دانشگاه فرهنگیان) از منظر انگاره های تغییر، با تاکید برمولفه های برنامه های درسی تربیت معلم با word دارای 3 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل وارزیابی شکل گیری یکی از شاخص ترین دستاوردهای تحول سند بنیادین(دانشگاه فرهنگیان) از منظر انگاره های تغییر، با تاکید برمولفه های برنامه های درسی تربیت معلم با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل وارزیابی شکل گیری یکی از شاخص ترین دستاوردهای تحول سند بنیادین(دانشگاه فرهنگیان) از منظر انگاره های تغییر، با تاکید برمولفه های برنامه های درسی تربیت معلم با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل وارزیابی شکل گیری یکی از شاخص ترین دستاوردهای تحول سند بنیادین(دانشگاه فرهنگیان) از منظر انگاره های تغییر، با تاکید برمولفه های برنامه های درسی تربیت معلم با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی تغییر برنامه درسی دوره های تحصیلی آموزش و پرورش
تعداد صفحات: 3
چکیده:
تاسیس دانشگاه فرهنگیان وتبدیل کردن آن به یگانه منبع ومرجع تربیت نیروی انسانی برای آموزش وپرورش را شاید بتوان حیاتی ترین وبنیادی ترین تغییر در خلال مجموعه تحولات پیش بینی شده در سند تحول بنیادین معرفی کرد تربیت معلم اگر به عنوان ساخت زیرین تحول در نظام های اموزش وپرورش مورد توجه قرار نگیرد هیچ تحولی به شکل پایدار دراین نظام اتفاق نخواهد افتاد بی تردید بهره ورانه ترین شکل استقرار وتداوم تغییر وتحول در نظام های آموزش وپرورش سرمایه گذاری در تحول وبهینه سازی تربیت معلم است وبه همین دلیل تعبیر وزیر کنونی آموزش وپرورش مبنی بر استراتژیک دانستن نهاد دانشگاه فرهنگیان را باید واقع بینانه وعاری از گزافه واغراق ارزیابی کرد اما سوال ازاین نقطه آغاز می شود که آیا نقشه تغییر یا همان سند تحول بنیادین برای جریان تربیت معلم باز ، تعریف شد یا پردازش تربیت معلمی آن عرضه شد تا به تبع سیاست ها واقدامات مربوطه دراین زمینه از قوام ودوام برخوردار شده وچیزی مانند آنچه در مورد تغییرات شتابزده در نظام های تعلیم وتربیت به بار آمده وباز نیاید ؟ آنچه دراین موارد یعنی تغییرات شتاب زده ، حاصل می شود تغییر در حدنام و عنوان است که کم تر جنبه ماهوی ومحتوایی دارد واگر هم داشته باشد اندک است وازاین حیث به موجودی ناقص الخلقه می ماند این آثار ظاهری یا حداکثر محتوایی کم رنگ در گذار زمان تبخیر شده وپدیده ایستایی یا رجعت به نقطه صفر یا موقعیت پیش از تغییر را بوجود می آورد


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.