مقاله تخمین تابع تقاضای حمل و نقل جاده ای کالاهای کشاورزی از استان خوزستان با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تخمین تابع تقاضای حمل و نقل جاده ای کالاهای کشاورزی از استان خوزستان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تخمین تابع تقاضای حمل و نقل جاده ای کالاهای کشاورزی از استان خوزستان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1388
محل انتشار: نهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران
تعداد صفحات: 12
چکیده:
سیستم حمل و نقل جاده ای همواره با سهمی نزدیک به 90% کل جا به جایی کالا در سطح کشور به عنوان عمده ترین روش حمل و نقل کالا در کشور مطرح بوده است.محصولات کشاورزی یکی از عمده کالاهایی می باشند که توسط این سیستم حمل می شوند.پراکندگی تولید و بازار مصرف کالاهای کشاورزی در سراسر کشور سبب شده که این بخش از کالاها حجم قابل ملاحظه ای از ترافیک راه ها را به خود اختصاص دهند در این بین استان خوزستان یکی از استانهایی می باشد که بیشترین سهم جابه جایی کالاهای کشاورزی به سایر استان ها را به خود اختصاص داده است.و در خصوص کالاهای کشاورزی می توان آنرا به عنوان مبدا تولید کننده ترافیک شبکه جاده ای دانست.بنابراین آگاهی از مقدار تقاضای حمل کالاهای کشاورزی هر استان از استان خوزستان به عنوان مبدا حمل که یکی از ابزارهای برنامه ریزی در بخش حمل و نقل جاده ای می باشد شرایط لازم را برای یک برنامه ریزی پویا منظم و همه جانبه در بخش حمل و نقل استان ها فراهم می نماید.در این مقاله ضمن مروری بر مطالعات صورت گرفته در خصوص مدلسازی تقاضای حمل توسط سایر محققین به برآورد تابع تقاضای حمل و نقل جاده ای کالاهای کشاورزی از استان خوزستان اقدام گردیده است.بدین منظور مدل تقاضای حمل کالاهای کشاورزی از خوزستان برای هر یک از سالهای 1379 تا 1384 به دو روش خطی-ساده و خطی-لگاریتمی ساخته شده و پس از ارزیابی انها توسط آزمونهای آماری مختلف بهترین مدل ها برای برآورد تقاضا ی حمل کالاهای کشاورزی برای هریک از سالهای 1379-1384 پیشنهاد شده است.نتایج آزمونResetبرای هریک از سالهای 1380-1384 نشان داده که مدل خطی-ساده در مقایسه با مدل خطی-لگاریتمی بهتر تصریح شده است.این تحقیق با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام گردیده است.