مقاله Survey of Brand Equity and Customer Satisfaction of Iranian StateدرOwned Banks با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله Survey of Brand Equity and Customer Satisfaction of Iranian StateدرOwned Banks با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله Survey of Brand Equity and Customer Satisfaction of Iranian StateدرOwned Banks با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله Survey of Brand Equity and Customer Satisfaction of Iranian StateدرOwned Banks با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله Survey of Brand Equity and Customer Satisfaction of Iranian StateدرOwned Banks با word :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی

تعداد صفحات: 11

چکیده:

Brand equity, a measure of the overall value of a brand, is a key concept in brand management. Brand equity has been identified as a valuable source of competitive advantage for many organizations. brands that are high in brand equity are organization powerful assets. They can lead to customer satisfaction and customer loyalty. The aim of this study is to find customer perceptions on brand equity dimensions among consumers of bank services. The results show brand meaning is an important element to create brand equity that will lead to customer satisfaction and loyalty. So, In trying to create strong brand equity, bankers should be interested in assessing the degree of customer brand dependence. The banks brand strength depends on the perceptions of their service customers. Satisfied and loyal customers indicate positive perceptions of the banks brand.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.