بررسی اولویت هفت عنصر آمیخته بازاریابی (7p) موثر در جذب مشتری در باشگاه فولاد یزد با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

بررسی اولویت هفت عنصر آمیخته بازاریابی (7p) موثر در جذب مشتری در باشگاه فولاد یزد با word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اولویت هفت عنصر آمیخته بازاریابی (7p) موثر در جذب مشتری در باشگاه فولاد یزد با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اولویت هفت عنصر آمیخته بازاریابی (7p) موثر در جذب مشتری در باشگاه فولاد یزد با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اولویت هفت عنصر آمیخته بازاریابی (7p) موثر در جذب مشتری در باشگاه فولاد یزد با word :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولین همایش ملی علوم ورزشی و تربیت بدنی ایران

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

آمیخته بازاریابی از مولفه های مهم در تصمیم گیری و ارزیابی های مربوط به بازاریابی یک باشگاه است چون که آمیخته بازاریابییا استراتژی بازاریابی ترکیبی از عناصر لازم برای برنامه ریزی و اجرای کل عملیات بازاریابی است. از سوی دیگر عناصر آمیختهبازاریابی قابل کنترل بوده و با یکدیگر ارتباط متقابل دارند. تصمیم در مورد یکی از آنها بر روی فعالیت های مربوط به دیگر عناصرتاثیر می گذارد و اگر اجزاء آمیخته بازاریابی به نحو موثری با یکدیگر ترکیب شوند به نحوی که هم به نیازهای مصرف کننده و همبا نیروهای محیطی در کل بازار انتخاب شده هماهنگی داشته باشند باعث پدید آمدن یک سیستم بازاریابی موفق می شود. در اینراستا مدل عناصر آمیخته بازاریابی یکی از بهترین ابزارهایی است که می تواند به ایجاد یک استراتژی مناسب در مدیریت بازاریابیورزشی کمک نماید که بر اساس آن می توان هر یک از عناصر را به عنوان یک متغیر قابل کنترل در نظر گرفته و نیاز های ورزشیرا بر اساس بازار هدف تنظیم نمود. هدف پژوهش حاضر بررسی عناصر آمیخته بازاریابی موثر در جذب مشتری در باشگاه فوتبالفولاد یزد می باشد. پژوهش حاضر کاربردی و از نظر شیوه پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی است و جامعه آماری شامل 80 نفراز تیم نونهالان و نوجوانان که بیش از 4 سال در این باشگاه عضویت داشتند می باشد که 70 نفر که در تمرینات حضور داشتندپرسشنامه را تکمیل کردند. ابزار اندازه گیری پرسشنامه 64 سوالی محقق ساخته است که عناصر تاثیر گذار در بازاریابی را در 7عنصر محصول، قیمت، تبلیغات، مکان، کارکنان، امکانات و تجهیزات و فرآیند مورد مطالعه قرار داد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.