مدلسازی و تحلیل پایداری حفاظت موقت ایستگاه های پروژه قطار شهری اهواز به روش دیواردیافراگمی مطالعه موردی ایستگاه نادری با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مدلسازی و تحلیل پایداری حفاظت موقت ایستگاه های پروژه قطار شهری اهواز به روش دیواردیافراگمی مطالعه موردی ایستگاه نادری با word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلسازی و تحلیل پایداری حفاظت موقت ایستگاه های پروژه قطار شهری اهواز به روش دیواردیافراگمی مطالعه موردی ایستگاه نادری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی و تحلیل پایداری حفاظت موقت ایستگاه های پروژه قطار شهری اهواز به روش دیواردیافراگمی مطالعه موردی ایستگاه نادری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلسازی و تحلیل پایداری حفاظت موقت ایستگاه های پروژه قطار شهری اهواز به روش دیواردیافراگمی مطالعه موردی ایستگاه نادری با word :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین پژوهشی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری

تعداد صفحات : 16

چکیده مقاله:

طرح قطار شهری اهواز به عنوان بزرگترین سیستم حمل و نقل شهری استان خوزستان شامل 4 خط و با طول تقریبی 07 کیلومتر است که توسط شرکت کیسون به روش،EPC با هدف احداث مسیر خط 1 به عنوان اصلی ترین خط به طول تقریبی 32 کیلومتر که شمال شرقی شهر را با عبور از بخش مرکزی شهر ) نادری ( و رودخانه کارون به جنوب غربی شهر متصل می کند صورت می گیرد که این مسیر مشتمل بر 34 ایستگاه بوده که در حالحاضر عملیات اجرایی خط یک در حال انجام است. در طی مطالعات تکمیلی صورت گرفته در مسیر نادری همچنین انجام آزمایش های تکمیلی در بستر کارون مشخص گردید که شرایط و عمق ماسه های بستر کارون باموارد مفروض برای طراحی پلان و پرفیل مسیر متفاوت است. بدیهی است تغییر در عمق ماسه می تواند باعث به وجود آمدن تغییرات اساسی در عمق ایستگاه های نزدیک کارون از جمله ایستگاه نادری شود. بدین منظور در ایستگاه نادری مدل هایی با ارتفاع دیوار و تعداد استرات های مختلف ساخته شده است و برای هر یک تاثیر عواملمتعددی چون نشست های قائم و افقی، ضریب اطمینان پایداری گود، نیروهای نگهدارنده ها، مقاومت سازه ای دیوار و پدیده جوشش مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج حاصل از این بررسی نشان می دهد که عامل غالب درگسیختگی مدل ها بالازدگی بسیار زیاد انتهای گود است که موجب وقوع جوشش در کف گود خواهد شد. بدین منظور با توجه به شیب اطمینان جوشش، استفاده از دیوار با عمق 23 متر و با توجه به نحوه توزیع نیروهای مهارهای افقی و در نظر گرفتن مدولار بودن اجرای آن ها، انتخاب مدلB با 4 ردیف استرات پیشنهاد شده است هدف از این پژوهش مطالعه روش های اجرای مناسب برای ایستگاه نادری و حل مشکلات مرتبط با آن می باشدکه روش های قابل اجرا در این پروژه به صورت کامل شرح داده شده است


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.