مقاله به کارگیری یک مدل MADM گروهی فازی برای ارزیابی استراتژیک بازارهای هدف مطالعه موردی استان بوشهر با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله به کارگیری یک مدل MADM گروهی فازی برای ارزیابی استراتژیک بازارهای هدف مطالعه موردی استان بوشهر با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله به کارگیری یک مدل MADM گروهی فازی برای ارزیابی استراتژیک بازارهای هدف مطالعه موردی استان بوشهر با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله به کارگیری یک مدل MADM گروهی فازی برای ارزیابی استراتژیک بازارهای هدف مطالعه موردی استان بوشهر با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله به کارگیری یک مدل MADM گروهی فازی برای ارزیابی استراتژیک بازارهای هدف مطالعه موردی استان بوشهر با word :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

تعداد صفحات: 10

چکیده:

امروزه با افزایش رقابت تجاری بین شرکتها، ارزیابی و مقایسه بازارهای هدف براساس اصول و معیارهای علمی به یکیا ز ملزومات موفقیت در چنین بازارهایی تبدیل شده است در حقیقت شرکتها بایستی در راستای افزایش فروش خود در بازارهای هدف، معیارهای تاثیرگذار پرفروش را شناسایی کرده و سپس براساس ان بازارهای هدف را ارزیابی کنند استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره MADM می تواند مدیران شرکت ها را در راستای ارزیابی صحیح بازارهای هدفشان یاری رساند. دراین مقاله جهت ارزیابی استراتژیک و رتبه بندی بازارهای هدف استان بوشهر از تکنیکهای رایج در تصمیم گیری چند معیاره یعنی AHP گروهی و TOPSIS با رویکرد فازی استفاده شده است در این پژوهش منظور از بررسی استراتژیک بازارها بررسی عوامل تاثیرگذار بر فروش بازارهای هدف در قالب عوامل درونی نقاط قوت و ضعف و عوامل بیرونی فرصتها و تهدیدات می باشد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.