بررسی ارتباط بین سیستم ERP و بازاریابی با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی ارتباط بین سیستم ERP و بازاریابی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین سیستم ERP و بازاریابی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
این روزها شاهد نوع جدیدی از بازاریابی میباشیم، که آن حفظ رضایت مشتریان فعلی از طریق ارتباطات بعدی و خدمات پس از فروش است. به این دلیل که بر سازمانها پوشیده نیست، هزینه ی پیدا کردن مشتریان جدید به مراتب بالاتر از حفظ مشتریان فعلی میباشد. در همین راستا برآنیم تا با استفاده از اطلاعاات خخیره شده مشتریان در سیستم ERP سازمان، امکان جستجو و ارتباطات بعدی با مشتریان را سنجیده و از این طریق جوامع هدف بازاریابی را مشخص کرده و محصولات و خدمات بعدی را به آنها معرفی نماییم. این مقاله در پی ایجادارتباط بین سیستم ERP و بازاریابی میباشد، به این منظور که درک بهتر و اجرای موثرتر این سیستم برنامه ریزی منابع سازمان، میتواند در مسیر گردآوری دادهها و اطلاعاات فروش نقش موثری نیز در بازاریابی سازمان ایفا نماید. همچنین سعی شده است در حین ارئهی پژوهش با نمایش صفحهای از عاملیات قابل انجام در بسته نرم افزاری ERP روشهای غیر فنی کهبرای عاموم قابل درک باشد انجام پذیرد