مقاله ارزیابی روشهای زمین آماری در برآورد منطقه ای تبخیروتعرق مرجع و مقایسه با نتایج موجود حاصل از تصاویر ماهوارهای در مرکز و شمال استان خوزستان با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی روشهای زمین آماری در برآورد منطقه ای تبخیروتعرق مرجع و مقایسه با نتایج موجود حاصل از تصاویر ماهوارهای در مرکز و شمال استان خوزستان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی روشهای زمین آماری در برآورد منطقه ای تبخیروتعرق مرجع و مقایسه با نتایج موجود حاصل از تصاویر ماهوارهای در مرکز و شمال استان خوزستان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1388
محل انتشار: همایش ژئوماتیک 88
تعداد صفحات: 10
چکیده:
هدف بررسی حاضر سنجش دقت روشهای مختلف زمین آماری در بر آورد منطقه ای تبخیروتعرق مرجع در استان خوزستان و مقایسه با نتایج موجود حاصل از تصاویر ماهواره ای در منطقه می باشد. در این تحقیق تبخیروتعرق مرجع از روش فائو پنمن مانتیت و با استفاده از آمار 38 ایستگاه منطقه مطالعاتی محاسبه گردید . جهت تعمیم تبخیروتعرق مرجع نقطه ای به منطقه ای، دقت روش های زمین آماری: وزندهی عکس فاصله با توانهای 1تا 5 و تعداد همسایگی های 3 الی 30 ، اسپیلاین پیرایشی،کریجینگ کروی و نمایی و کوکریجینگ در محیط GIS مورد بررسی قرار گرفت . ارزیابی نتایج درون یابیها بر اساس معیارهای : ریشه میانگین مربع خطا، میانگین خطای انحراف، خطای مطلق میانگین و رگرسیون ساده خطی صورت پذیرفته است . نتایج بدست آمده از درون یابی ها بیانگر این بود که کریجینگ کروی در مقیاس ماهانه و کریجینگ نمایی در مقیاس سالانه بهترین روش ها برای منطقه ای نمودن تبخیروتعرق مرجع در منطقه میباشند. مقایسه نتایج زمین آمار و سنجش از دور نشان داد که مقادیر تبخیروتعرق برآورد شده در زمین آمار کاربرد عملی دارند.
مقاله بررسی و خوشه بندی نتایج ارزشیابی اساتید دانشگاه با استفاده از روشهای داده کاوی با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی و خوشه بندی نتایج ارزشیابی اساتید دانشگاه با استفاده از روشهای داده کاوی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و خوشه بندی نتایج ارزشیابی اساتید دانشگاه با استفاده از روشهای داده کاوی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1389
محل انتشار: چهارمین کنفرانس داده کاوی
تعداد صفحات: 10
چکیده:
با توجه به اینکه اموزش عالی همواره با داده ها و اطلاعات بسیار زیادی در مورد دانشگاهها، دانشجویان، اعضای هیئتعلمی ، پرسنل، منابع مادی و ; روبروست و در اکثر مواقع این داده ها می تواند حامل اطلاعات و الگوهای باارزشی باشند لذا به نظر می رسد یکی از مهمترین کاربردهای داده کاوی، در اموزش عالی است. ارزشیابی اعضای هیئت علمی به عنوان یک استراتژی مهم برای ارتقا کیفیت اموزشی مورد توجه دانشگاهها است یکی از روشهای ارزیابی استاد استفاده از نظر دانشجویان است که دراین روش مسئولان موسسه های اموزشی، بطور رسمی و یا غیر رسمی نظر دانشجویان را درباره ویژگیهای مختلف شخصی و حرفه ای اساتید موسسه خود جویا می شوند و براساس نظر آنان به قضاوت درباره میزان شایستگی اساتید می پردازند دراین تحقیق داده های مربوط به اطلاعات شخصی کلاسهای برگزارشده و نمرات ارزشیابی اساتید دانشگاه در فاصله سالهای 87-81 مورد بررسی قرارگرفته و دو روش ارزشیابی تلفیقی و ارزشیابی الکترونیکی با هم مقایسه شده اند.
مقاله بررسی خوردگی گالوانیک فولاد AISI 4130 پس از عملیات جوشکاری در محلول 3/5% NaCl با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی خوردگی گالوانیک فولاد AISI 4130 پس از عملیات جوشکاری در محلول 3/5% NaCl با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی خوردگی گالوانیک فولاد AISI 4130 پس از عملیات جوشکاری در محلول 3/5% NaCl با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1387
محل انتشار: همایش ملی مواد نو
تعداد صفحات: 9
چکیده:
توزیع نفت و گاز به وسیله خطوط لوله نیازمند درجات بالای امنیت و ارزیابی صحیح جهت کاهش هزینه ها، افزایش بازده عملیاتی و به حداقل رساندن حوادث می باشد. فولاد AISI 4130 به دلیل استحکام بالا و مقاومت خوب خوردگی، به عنوان یکی از پرکاربردترین فولادها در صنایع نفت و گاز در محیط های دریایی، همواره مورد توجه محققین علوم خوردگی و جوشکاری بوده است. در این پژوهش رفتار خوردگی فولاد AISI 4130 در دو حالت قبل و بعداز عملیات جوشکاری و همچنین خوردگی گالوانیک حاصل از اتصال این دو فلز در محلول 3/5% NaCl، توسط روش الکتروشیمیایی و روش کاهش وزن مورد بررسی قرار گرفت. نتایج آزمایشات بیانگر مقاومت خوردگی بالاتر فلز جوش نسبت به فلز پایه می باشد. همچنین نشان داده شد که در اتصال این دو فلز، فلز پایه نقش آندی داشته و مقاومت به خوردگی آن در اثر اتصال گالوانیک کاهش می یابد. نسبت دانسیته جریان خوردگی آند در حالت اتصال گالوانیک به دانسیته جریان خوردگی در حالت جداگانه، کمتر از 4 بوده که بر سازگاری مناسب اعضای این اتصال دلالت دارد.
مقاله تحلیل بلوم برگ و گرینفیلد درباره مدیر مدرسه با word دارای 59 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل بلوم برگ و گرینفیلد درباره مدیر مدرسه با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل بلوم برگ و گرینفیلد درباره مدیر مدرسه با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تحلیل بلوم برگ و گرینفیلد درباره مدیر مدرسه نشان می دهد که اخلاص عمل مدیر، با اعتماد رابطه بسیار نزدیکی دارد. اوچی نیز بر این باور است که برای فراهم آوردن جوّ اعتماد، رهبر باید از خود خلوص نیت و آزادمنشی نشان دهد؛ رفتار خود را در لفافه پنهان نکند و قصد صدمه و آزار به کسی را نداشته باشد تا جو اعتماد و اطمینان ایجاد کند. اعتماد مفهوم ظریفی است و تنها در سایه اخلاص عمل و صدق گفتار و کردار حاصل می شود.
هندرسون و هوی بعد از مطالعه جامعی، سه ویژگی مهم را برای اخلاص عمل مدیر مشخص کردند: مسئولیت پذیری؛ آلت دست قرار ندادن دیگران؛ و چیره دستی در ایفای نقش.
فروم استدلال کرده است تا صاحبان قدرت دست از قدرت نمایی برندارند؛ مانند موجودات انسانی رفتار نکنند؛ و پایه های ترس و تهدید را فرو نریزند، جو اعتماد و اطمینان بر سازمان حاکم نخواهد شد.
از مدیرانی که مسئولیت کارهای خود را می پذیرند و از زیردستان بهره کشی و سوء استفاده نمی کنند، در حکم موجودات انسانی و نه قدرت شکنان یاد می شود. رفتار خالصانه و باز رهبر، جوی سرشار از اعتماد و صمیمیت به وجود می آورد.
در ایجاد اعتماد، چند عامل اثرگذار است: یک راه ایجاد اطمینان معلم به شایستگی مدیر یا مشاور، نشان دادن توانایی خود در فراهم آوردن بازخورد مفید و تشکیل جلسات تبادل نظر مستمر است. به باور اوچی، بدون وجود اعتماد، دقت عمل و صمیمیت، هیچ سازمانی قادر به بقا و رشد نیست. در مدرسه، اعتماد را می توان با افرادی برقرار کرد که بفهمند اهداف و مقاصد آنان با اهداف سازمان و همکاران در دارزمدت سازگار است. این عقیده بر پایه این فرض استوار است که اگر شما ندانید افراد دیگر چه می کنند؛ زبان آن ها را نفهمید و مشکلاتشان را درک نکنید؛ نمی توانید به آن ها اعتماد کنید. اعتماد از طریق برخوردها و تجارب صنفی، شامل برقراری روابط انسانی در بین دانش آموزان، معلم با معلم، مدیر با معلم و مدیر با دانش آموز به طور صمیمانه برقرار می گردد.
مسئولان مجله ای در یکی از کشورهای خارجی، از 75 مدیر موفق و برجسته پرسیدند که یک مدیر قابل اعتماد، چه ویژگی هایی دارد؟ در پاسخ، 147 ویژگی برای مدیر قابل اعتماد مشخص شد، که از آن میان،25 ویژگی مهم استخراج گردید. پاره ای از این ویژگی ها عبارت بودند از: کمال؛ ثبات؛ استواری؛ استفاده از قضاوت درست و به هنگام در تصمیم گیری؛ امن و قابل اطمینان بودن؛ با وجدان و وفادار به قول خود بودن؛ در رفع مشکلات کوشا بودن؛ داشتن حس مسئولیت پذیری؛ داشتن رفتاری الهام بخش؛ داشتن حس تعاون و همکاری؛ و …
واقعیت ها حکایت از آن دارد که جوّ مدرسه، عاملی برای ایجاد اعتماد یا عاملی است که ایجاد اعتماد را با مشکل رو به رو می سازد. آزادانه و بی پروا سخن گفتن در فضای مدرسه و ارتباطات سالم بین فردی، سبب ایجاد جوّ و فضای اعتماد می شود. روابط سالم فردی با مشارکت در تصمیم گیری مدرسه ارتباط دارد. یک مدیر به وجود آورنده جو مدرسه است و ارزش ها، ادراکات و اقدامات او بر رفتار کارکنان اثر می گذارد. ممکن است یک مدیر نبوغ و خلاقیت را تشویق کند یا مدرسه را همچون کارخانه ای اداره کند و با قطع روابط؛ نادیده گرفتن و انکار مشکلات؛ و بی توجهی و بی احترامی به اعتقادات و علایق و احساسات، در جهات ایجاد جو سازمانی نامطلوب گام بردارد. شارما به نقل از برست بیان می کند که از نظر آماری، ارتباط معناداری بین نمره های اعتماد به نفس معلمان و جوهای باز، آشنا و آزاد وجود دارد. این همبستگی در جوهای حمایتی نیز دیده می شود.
مقاله A 60درYear Wave Hindcast Study in the South of Persian Gulf using SWAN Model با word دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله A 60درYear Wave Hindcast Study in the South of Persian Gulf using SWAN Model با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله A 60درYear Wave Hindcast Study in the South of Persian Gulf using SWAN Model با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1391
محل انتشار: نهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی
تعداد صفحات: 2
چکیده:
The goal of this study was to simulate the wave characteristics in the south of Persian Gulf over a 60-year period. Wind data from the study area, including offshore measurements, satelliteobservations and numerical atmospheric models were collated and analyzed [1], [2]. The modified NCEP/NCAR wind field was chosen as input for the SWAN model because it has the longest duration among wind data sources (1948-2008). Multiplying this wind field by 1.54results in maximum wind speed of 26 m/s which is comparable to the study previously performed by W.H.Melborune in this area. [3]