مکانیابی پارکینگ عمومی با استفاده از GIS و AHP ، مطالعه موردی: محدوده مرکزی شهر یاسوج با word دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مکانیابی پارکینگ عمومی با استفاده از GIS و AHP ، مطالعه موردی: محدوده مرکزی شهر یاسوج با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مکانیابی پارکینگ عمومی با استفاده از GIS و AHP ، مطالعه موردی: محدوده مرکزی شهر یاسوج با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
یکی از مهمترین زیرساخت های سیستم حمل و نقل، پارکینگها هستند که نقش عمده ای در کاهش پارک حاشیه ای و روانی ترافیک ایفا میکنند. توجه بیش از حد مدیران شهری به ترافیک جاری (وسایل نقلیه در حال حرکت)باعث شده که بخش دیگری از ترافیک شهر، یعنی ترافیک ساکن (وسایل نقلیه پارک شده) کمتر مورد توجه قرار گیرد. پارکینگها زمانی می توانند کارایی لازم را داشته باشند که در مکان مناسبی احداث شوند. از این رو مکان یابی و احداث پارکینگ های عمومی می تواند نقش مؤثری در کاهش ترافیک، صرفه جویی در مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا، تسریع و سهولت در حمل و نقل شهری داشته باشد. شهر یاسوج در حال حاضر با کمبود پارکینگ بویژه در مناطق مرکزی شهر مواجه بوده که عدم توجه به این کاربری سبب شده که این مسئله به یک معضل تبدیل شود. در این پژوهش، به منظور مکانیابی بهینه پارکینگ عمومی ابتدا معیارهای مؤثر در مکانیابی پارکینگ با استفاده از تحقیقات انجام گرفته در این زمینه و نظرکارشناسان شهرسازی شناسایی شدند و سپس با روش وزن دهی فرآیند تحلیل سلسه مراتبی (A.H.P) وزندهی شده، همپوشانی لایه ها با استفاده از GIS صورت گرفته و تجزیه و تحلیل های نهایی جهت رسیدن به هدف در محیط نرم افزارArcGIS انجام شد و چند محدوده مناسب بادر نظر گرقتن کاریری های مناسب و نامناسب جهت احداث پارکینگ پیشنهاد شد. نتایج نشان می دهد سیستم تصمیم گیری چند معیاره به همراه GIS می تواند به عنوان ابزاری کارآمد در مکانیابی پارکینگ های عمومی مورد استفاده قرار بگیرد.
مقاله طراحی و شبیه سازی یک کنترل کننده جدید برای STATCOM به منظور افزایش پایداری سیستم قدرت با استفاده از Matlab/Sim Power System با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی و شبیه سازی یک کنترل کننده جدید برای STATCOM به منظور افزایش پایداری سیستم قدرت با استفاده از Matlab/Sim Power System با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و شبیه سازی یک کنترل کننده جدید برای STATCOM به منظور افزایش پایداری سیستم قدرت با استفاده از Matlab/Sim Power System با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1390
محل انتشار: سومین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
تعداد صفحات: 6
چکیده:
دراین مقاله به منظور حفظ پایداری و تنظیم ولتاژ شبکه قدرت به هنگام تغییرات لحظه ای امپدانس خط از یک جبرانساز سنکرون استاتیکی مبتنی بر مبدل منبع ولتاژ VSC استفاده شده است جبرانساز سنکرون استاتیکی STATCOM یکی ازمهمترین و پیشرفته ترین جبرانسازهای موازی بوده که هدف اصلی آن کنترل توان راکتیو و جبران افت ولتاژ خط انتقال می باشد با کنترل دامنه ولتاژ STATCOM و ولتاژ شبکه توان راکتیو بین STATCOM و خط انتقال مبادله شده و از این رو میزان جبران سازی موازی می تواند کنترل شود جبرانساز سنکرون استاتیکی مورد مطالعه دراین مقاله از نوع دو سطحی 24 پالسه بوده که با استفاده ازیک سیستم کنترلی نوین برمبنای استراتژی کنترل مجزای محور d-q جریان جبرانساز پایداری شبکه را به هنگام تغییرات امپدانس سیستم قدرت بهبود داده و نیز تاثیر استحکام سیستم قدرت برپایداری STATCOM و تاثیر تاخیر حلقه قفل فاز pll برعملکرد STATCOM بررسی می گردد.
مقاله قضیه نقطه ثابت مشترک در فضای متریک GV – فازی با استفاده از اصل (E.A) با word دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله قضیه نقطه ثابت مشترک در فضای متریک GV – فازی با استفاده از اصل (E.A) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله قضیه نقطه ثابت مشترک در فضای متریک GV – فازی با استفاده از اصل (E.A) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: ششمین کنفرانس بین المللی تحلیل پوششی داده ها
تعداد صفحات: 4
چکیده:
در این مقاله قضیه نقطه ثابت مشترک را در فضای متریک GV- فازی را با استفاده از خاصیت (E.A) بررسی می کنیم.
مقاله طراحی کنترلر فازی تطبیقی با استفاده از مفهوم تضاد در کنترل سرعت موتور BLDC با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی کنترلر فازی تطبیقی با استفاده از مفهوم تضاد در کنترل سرعت موتور BLDC با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی کنترلر فازی تطبیقی با استفاده از مفهوم تضاد در کنترل سرعت موتور BLDC با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1390
محل انتشار: یازدهمین کنفرانس سیستم های فازی ایران
تعداد صفحات: 7
چکیده:
دراین مقاله کنترلر سرعت براساس روش تنظیم فازی تطبیقی متضاد برای موتورهای BLDC تحت بار متغیر معرفی شده است کنترلر های PI دارای ساختاری ساده و طراحی راحتی میب اشند و به همین دلیل است که معمولادر سیستمهای کنترل سرعت از این نوع کنترلر استفاده می شود هرچند این کنترلر در شرایطی که پارامترهای الکتریکی ماشین تغییر می یابند و یادر حضور اختلال عملکردمناسبی را در ردیابی سرعت نشان نمیدهند برای بهبود عملکرد کنترل تحت بارهای متغیر پارامترهای کنترلر PI در زمان عملکرد توسط تنظیم گر فازی تطبیقی متضاد اصلاح می شوند. تنظیم گرفازی تطبیقی متضاد دارای ساختاری بسیار ساده و متشکل از تنظیم گر بهینه فازی است.
سنتز نانو کامپوزیت آلومینیوم تقویت شده با ذرات کاربید سیلیسبوم توسط آلیاژسازی مکانیکی و پرس گرم با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد سنتز نانو کامپوزیت آلومینیوم تقویت شده با ذرات کاربید سیلیسبوم توسط آلیاژسازی مکانیکی و پرس گرم با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنتز نانو کامپوزیت آلومینیوم تقویت شده با ذرات کاربید سیلیسبوم توسط آلیاژسازی مکانیکی و پرس گرم با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
در این تحقیق، آلومینیم نانو ساختار و نانو کامپوزیت آلومینیم تقویت شده با نانو ذرات SiCتوسط روش آلیاژ سازی مکانیکی و پرس گرم ساخته شده و ریز ساختار آنها توسط میکروسکوپ الکترونی روبشی و پراش اشعه ایکس و خواص مکانیکی آن توسط تست ریزسختی سنجی مورد مطالعه قرار گرفت. پس از آلیاژ سازی مکانیکی به مدت 30 ساعت، پودرهای Al و Al-SiCبه ترتیب دارای اندازه دانه های 83 و 72 نانومتر و توزیع همگن نانوذرات در زمینه Alنانو ساختار حاصل شد. سپس دودهای آلیاژ سازی مکانیکی شده در اتمسفر خلأ و دمای 580 درجه سانتی گراد توسط پرس گرد شکل داده شده و نمونه های بالک AlوAl-SiC به ترتیب با دانسیته و ساخته شده. نتایج تست سختی سنجی ، سختی بسیار بالای 111 و 150 ویکرز را برای نمونه های آلومینیم و نانو کامپوزیت آن نشان دادند.