شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک ها در اقتصاد شهری با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک ها در اقتصاد شهری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک ها در اقتصاد شهری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بانکداری، از پایه های مهم نظام اقتصادی کشور است که پویزایی و توانمنزدی آن مزی توانزد بزر محزیط کزلان اقتصزادی و بازرگانی ، تأثیر ات قابل توجهی داشته باشد. با توجه به اصل 99 قانون اساسی، بانک های خصوصی، جایگاهی مهم در نظام بانکی کشزور یافته اند . بزا توسعه سامانه هایالکترونیکی، مؤسسات مالی و بانک ها نیز تحت تأثیر قرار گرفتند. با توجه به ورود فناوری جدید در پردازش داده ها، نیاز جدیدی برای نحوه ارائه خدماتبانکی مطرح شده است. پژوهش حاضر، به لحام هد ، کاربردی و از نظر نحوه اجرا، توصیفی می باشد؛ با توجه به اینکه جمع آوری داده ها ، از طریق پرسشنامه محقق ساخته صورت پذیرفته و در تعیین مؤلفه ها از دیدگاه صاحب نظران و متخصصان این حوزه استفاده شد، پژوهش از نوع پیمایشی ، محسوب می گردد. داده های تحقیق نیز از روش کتابخانه ای و غیرکتابخانه ای گردآوری شدند. مؤلفه های تأثیرگذار، استخراج و متغیرهای پنهان و آشکار،شناسایی شدند. برای تحلیل داده های حاصل از پرسشنامه و تعیین بار عاملی هر یک از عوامل و ابعاد، از روش تحلیل عاملی، ماتریس مقایسه های زوجی،ارائه نتایج آماری و رتبه بندی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی استفاده شد. این پژوهش برای یافتن نیازهای بانک ها در اقتصاد شهری برای وفادارنمودن مشتریان، انجام گرفت تا بتوان راه های وفادار نمودن مشتریان و وفادار ماندن آنها را یافت و موارد اختلا را از بین برد. نقش کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان نشان دادند که تفاوت معناداری بین کیفیت ارائه خدمات و مؤلفه های آن ؛ از جمله اعتماد، پاسخگو یی، اطمینان و همدلی وجود دارد. همچنین بین رضایتمندی مشتریان از باشگاه و مؤلفه های ظاهر باشگاه، کارکنان و راحتی، تسهیلات و تجهیزات، تفاوت معناداری مشاهده شد و مؤلفه وفاداری و خرده مقیاس های آن )نگرشی و رفتاری( نیز تفاوت معناداری بین مشتریان باشگاه ها نشان دادند. همین نکات، از عوامل پویایی در اقتصاد شهری هستند