مقاله جمع سپاری یک استراتژی نوین در تجارت امروز با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله جمع سپاری یک استراتژی نوین در تجارت امروز با word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جمع سپاری یک استراتژی نوین در تجارت امروز با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جمع سپاری یک استراتژی نوین در تجارت امروز با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جمع سپاری یک استراتژی نوین در تجارت امروز با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
تعداد صفحات: 16
چکیده:
دنیای مدرن امروز تجارت ،با دنیای سنتی دیروز آن متفاوت است.دانش مفید به شدت پراکنده شده و دیگر در انحصار آزمایشگاههای شرکت های بزرگ نیست.حجم دانش و خلاقیت پخش شده در نژاد بشری،همواره توانایی های مارا برای در اختیار گرفتن آن زیر سوال برده است.این گنجینه دانش پراکنده شده در سراسر دنیاست که سازمانها و شرکتها را برای در داشته به دنبال راهی باشندکه آن را جستجو،شناسایی،استفاده و با آفرینندگان آن همکاری کنند.راهی که با ان بتوانند دانسته های پراکنده افراد را به خدمت بگیرند.افرادی که نگاهشان به دنیا،بسیار متفاوت است و روشهایی به کار میگیرندکه احتمالا دنیا تا به حال با ان بیگانه بوده است.علاوه بر این پیشرفتهای فناوری و ارتباطاات،تنوع محصولات و خدمات و افزایش روز افزون رقابت در بازارهای جهانی،این نیاز سازمان به برقراری ارتباط تعامل تنگاتنگ با مشتریان،تامین کنندگان و دیگر کاربران را ملموس تر نموده است.جمع سپاری یکی از راه هایی است که برای گذشتن از مرزهای سنتی شرکت و به کارگیری ایده های مشتریان و کاربران ابداع گردیده،و پاسخگوی این نیاز سازمانهاست.در این مقاله سعی شده است در حد مجال به زمینه های پیدایش،مفاهیم،مزایا و محدودیت ها،کاربرد،انواع جمع سپاری و همچنین فضای کسب و کار مرتبط با آن پرداخته شود.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.