مقاله جمع سپاری یک استراتژی نوین در تجارت امروز با word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله جمع سپاری یک استراتژی نوین در تجارت امروز با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جمع سپاری یک استراتژی نوین در تجارت امروز با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
تعداد صفحات: 16
چکیده:
دنیای مدرن امروز تجارت ،با دنیای سنتی دیروز آن متفاوت است.دانش مفید به شدت پراکنده شده و دیگر در انحصار آزمایشگاههای شرکت های بزرگ نیست.حجم دانش و خلاقیت پخش شده در نژاد بشری،همواره توانایی های مارا برای در اختیار گرفتن آن زیر سوال برده است.این گنجینه دانش پراکنده شده در سراسر دنیاست که سازمانها و شرکتها را برای در داشته به دنبال راهی باشندکه آن را جستجو،شناسایی،استفاده و با آفرینندگان آن همکاری کنند.راهی که با ان بتوانند دانسته های پراکنده افراد را به خدمت بگیرند.افرادی که نگاهشان به دنیا،بسیار متفاوت است و روشهایی به کار میگیرندکه احتمالا دنیا تا به حال با ان بیگانه بوده است.علاوه بر این پیشرفتهای فناوری و ارتباطاات،تنوع محصولات و خدمات و افزایش روز افزون رقابت در بازارهای جهانی،این نیاز سازمان به برقراری ارتباط تعامل تنگاتنگ با مشتریان،تامین کنندگان و دیگر کاربران را ملموس تر نموده است.جمع سپاری یکی از راه هایی است که برای گذشتن از مرزهای سنتی شرکت و به کارگیری ایده های مشتریان و کاربران ابداع گردیده،و پاسخگوی این نیاز سازمانهاست.در این مقاله سعی شده است در حد مجال به زمینه های پیدایش،مفاهیم،مزایا و محدودیت ها،کاربرد،انواع جمع سپاری و همچنین فضای کسب و کار مرتبط با آن پرداخته شود.