مقاله بررسی منابع مختلف ارزش نام ونشان تجاری ازدیدگاه مصرف کنندگان با word دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی منابع مختلف ارزش نام ونشان تجاری ازدیدگاه مصرف کنندگان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی منابع مختلف ارزش نام ونشان تجاری ازدیدگاه مصرف کنندگان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1387
محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات: 22
چکیده:
باارزش ترین دارایی یک شرکت برای بهبودبهره وری بازاریابی دانشی است درباره نام و نشان تجاری که با سرمایه گذاری دربرنامه های بازاریابی درذهن مصرف کنندگان ایجادمی شوددراین حالت ارزش نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف کنندگان اهمیت می یابدارزش نام و نشان ازدیدگاه مصرف کنندکان به صورت اثرمتمایزدانش نام و نشان برواکنش مصرف کنندگان به بازاریابی نام ونشان تعریف می شوداین واژه درتلاش جهت تعریف روابط میان مصرف کننده ونام ونشان ارائه گردیده است ازاینرودرک وشناخت ادرک بازارازنام ونشان تجاری ضروری است مدیران بازاریابی شرکت ها نیازبه فهم اجزای ارزش نام و نشان داردندزیراازآن می توانند به عنوان ابزاری مدیریتی درجهت افزایش قدرت نام و نشان خوداستفاده نمایند.