بررسی آموزش یادگیری مغز محور درس فارسی و تأثیر آن برخلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی آموزش یادگیری مغز محور درس فارسی و تأثیر آن برخلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی آموزش یادگیری مغز محور درس فارسی و تأثیر آن برخلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
پژوهش حاضر به بررسی آموزش یادگیری مغز درس فارسی و تأثیر آن بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان خواف پرداخته است. یادگیری مغز محور آموزشی است که نظام یادگیری مغز را مورد تأکید قرار می دهد و چگونگی دریافت ، پردازش، تفسیر اطلاعات، ایجاد ارتباطات، اندوزش و به خاطر آوردن پیام ها را از سوی مغز مورد بررسی قرار می دهد. این پژوهش نیمه آزمایشی است و از طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل استفاده شده است. گروه نمونه در این پژوهش 50 نفر دانش آموزان پایه پنجم دبستان هستند که در سال تحصیلی 94-93 در دبستان پسرانه عرفان شهرستان خواف مشغول به تحصیل بودند. برای این پژوهش از روش نمونه گیری خوشه ای استفاده شده است. و براین اساس به صورت نیمه آزمایشی اجرا شه است. در این پژوهش دو پرسشنامه خلاقیت و پیشرفت تحصیلی می باشد. مقیاس پیشرفت تحصیلی با توجه به نظر معلمین دوره دیده این درس و متخصصین از پایایی لازم برای اندزه گیری پیشرفت فارسی برخوردار است.