مقاله A’WOT رویکردی متفاوت در برنامه ریزی استراتژیک با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله A’WOT رویکردی متفاوت در برنامه ریزی استراتژیک با word دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله A’WOT رویکردی متفاوت در برنامه ریزی استراتژیک با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله A’WOT رویکردی متفاوت در برنامه ریزی استراتژیک با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله A’WOT رویکردی متفاوت در برنامه ریزی استراتژیک با word :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: اولین همایش ملی مدیریت

تعداد صفحات: 17

چکیده:

عدم اطمینان ناشی ازتغییرا محیطی وکسب سودبیشتر،برنامه ریزی رابهصورت یکضرورت انکارناپذیردرآوردهاست. برنامه-ریزیاستراتژیکشناساییمنظمفرصتهاوتهدیدهایمربوطبهآیندهمیباشد.یکی از ابزارهای بسیار مشهور و قابل استفاده دربرنامهریزی استراتژیک مدل SWOT میباشد. بهرهگیریکاملاز SWOT تنهابراساستحلیلکیفیمیباشد؛دراینمقاله قصدداریمبامعرفیرویکرد ی متفاوتتحت عنوانA’WOT نشاندهیمچگونهمیتوان SWOT راازیکابزارکاملاًکیفی با کمک تکنیک فرآیندتحلیلسلسله مراتبی AHP بهعنوان یکی ازتکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره به ابزاریک میبرای کمک بهمدیران دراتخاذ تصمیمات استراتژیکی تبدیل نمود.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی سینتیک واکنش آبدهی اتیلن روی کاتالیزور سیلیکادر آلومینا با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی سینتیک واکنش آبدهی اتیلن روی کاتالیزور سیلیکادر آلومینا با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی سینتیک واکنش آبدهی اتیلن روی کاتالیزور سیلیکادر آلومینا با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی سینتیک واکنش آبدهی اتیلن روی کاتالیزور سیلیکادر آلومینا با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی سینتیک واکنش آبدهی اتیلن روی کاتالیزور سیلیکادر آلومینا با word :

سال انتشار: 1383

محل انتشار: نهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران

تعداد صفحات: 8

چکیده:

واکنش آبدهی اتیلن با استفاده از کاتالیزور سیلیکا – آلومینا با نسبت مولی 155=Si/Al مساحت سطح برابر 2 m2/g، اسیدیته بر واحد سطح برابر0,001335 ، انجام ش د. بازده اتانول حدود یک درصد بدست mmol/m 139,33390 سرعت واکنش C 306 به C آمد که این مقدار در طول واکنش تقریبا ثابت م ی ماند. با افزایش دما ازافزایش م ی یابد. انرژی فعا ل سازی برای این واکنش 11/335kJ/mol بدست آمد. افزایش فشار سبب افزایش تولید اتانول و همچنین محصولات جانبی بوت نها م یشود. افزایش زمان اقامت سبب افزایش تولید اتانول و بوت نها می شود. مقادیری از د ی اتیل اتر در این واکنشها تولید می شود که در دمای بالا قابل شناسایی است . واکنش از مکانیسم لانگمی ر- هینش ل وود تبعیت م ی کند. یعنی آب و اتیلن روی مکانهای فعال یکسان جذب م ی شون د.مقادیر ثابت سرعت و ثابت تعادل جذب آب و اتیلن به ترتیب برابر 00975 , 012, 1128 mmol EtOH( ml cat.h) بدست آمد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با وفاداری مشتریان با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با وفاداری مشتریان با word دارای 32 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با وفاداری مشتریان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با وفاداری مشتریان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با وفاداری مشتریان با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
تعداد صفحات: 32
چکیده:
در پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین هوش فرهنگی کارکنان با وفاداری مشتریان پرداخته شده است. در این راستا هوش فرهنگی بر اساس الگوی ویلیام پرادو 2006 وفاداری مشتریان براساس الگوی مقیمی 1390 مورد بررسی قرار گرفته است .جامعه آماری شامل کلیه کلیه کارکنان ومشتریان به تعداد 180140 نفر می باشد و حجم نمونه مطابق جدول کرجسی و مورگان 384 نفرکارمند ومشتری می باشد و برای نمونه گیری ازجامعه آماری ،ازروش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد.این تحقیق از نظر هدف کاربردی و ازنظر روش پیمایشی و همبستگی می باشد . برای گردآوری اطلاعات در خصوص نگرش کارکنان نسبت به هوش فرهنگی ووفاداری مشتریان از دو پرسشنامه استفاده گردید که برای تعیین پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه هوش فرهنگی 0/923 و پرسشنامه وفاداری مشتریان 0/935 برای تعیین روایی پرسشنامه ، از روایی محتوایی استفاده شده است . برای تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات، در سطح آمار توصیفی از شاخص هایی نظیر فراوانی و درصدو رسم جداول و نمودارها و در سطح آمار استنباطی ازآزمون نرمالیته و آزمون ضریب همبستگی پیرسون ورگرسیون و واریانس استفاده شده است .نتایج حاصل از تحقیق به شرح زیر می باشد: بین هوش فرهنگی وبا وفاداری مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله Power Electronic Interface in a 70 kW Microturbineدر Based Distributed Generation با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله Power Electronic Interface in a 70 kW Microturbineدر Based Distributed Generation با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله Power Electronic Interface in a 70 kW Microturbineدر Based Distributed Generation با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله Power Electronic Interface in a 70 kW Microturbineدر Based Distributed Generation با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله Power Electronic Interface in a 70 kW Microturbineدر Based Distributed Generation با word :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی الکترونیک قدرت و سیستم های درایو

تعداد صفحات: 6

چکیده:

This paper deals with required power electronics interface for a 70 kW microturbine-based distributed Generation system. First, an introduction of microturbine technology and its applications is presented, and then the power electronics interface that is required to transfer microturbine’s output power to an islanded local load or an electric power grid is described. Different control strategies for controlling the inverter in stand-alone and grid connected modes and the seamless transfer between two modes are described in this paper. Also, the required power converter protection system is presented. To show effectiveness of the designed inverter and its digital controller the experimental results based on a constructed 70 kW semi-industrial setup has been demonstrated.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله نقش هوش رقابتی واستراتژی احیاء خدمات دراعتماد مشتریان با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله نقش هوش رقابتی واستراتژی احیاء خدمات دراعتماد مشتریان با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش هوش رقابتی واستراتژی احیاء خدمات دراعتماد مشتریان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش هوش رقابتی واستراتژی احیاء خدمات دراعتماد مشتریان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش هوش رقابتی واستراتژی احیاء خدمات دراعتماد مشتریان با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری
تعداد صفحات: 12
چکیده:
صنعت بانکداری درتمام دنیا به صنعتی کاملا" رقابتی تبدیل شده است وباتوجه به اینکه محصولات وخدمات ارائه شده به مشتریان درتمام بانکها کمابیش همسان هستند بانکها ناگذیر به یافتن راه حل هایی هستند که درجلب اعتماد مشتریان وتقویت تداوم ارتباط بلند مدت آنان با بانک موثر باشد.این پژوهش با هدف بررسی نقش هوش رقابتی واستراتژی احیاء خدمات دراعتماد مشتریان بانک ملت ، طرح واجرا شده است. به این منظور کلیه مشتریان بانک ملت اردبیل به عنوان جامعه آماری لحاظ ومورد بررسی قرار گرفته اند.این پژوهش ازدید روش ؛ ازانواع پژوهش های توصیفی، ازنوع همبستگی، ازمنظر هدف؛کاربردی، وازلحاظ گردآوری داده ها واطلاعات میدانی می باشد. دراین پژوهش از پرسشنامه با 48 سئوال که براساس طیف لیکرت طراحی شده بود استفاده گردیدوازجامعه نامحدود دربین مشتریان شعب بانک ملت اردبیل به تعداد 384 نفرتوزیع گردید.پایایی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ ، برای هوش رقابتی 0/83 وبرای استراتژی احیاء خدمات 0/86 وبرای اعتماد مشتریان 0/88 محاسبه گردید.روایی آزمون نیزبه روش محتوایی تایید شد.یافته های نهایی پژوهش با نرم افزارSpss با توجه به سطح معنی داری خطای آزمون برای سطح اطمینان 0/95 فرضیه اول تایید شد که ؛ ابعاد هوش رقابتی قادر به پیش بینی استراتژی احیاء خدمات می باشد، همچنین با توجه به سطح معنی داری خطای آزمون برای سطح اطمینان 0/99 فرضیه دوم تایید شدکه ابعاد هوش رقابتی قادر به پیش بینی اعتماد مشتریان می باشدونیز با توجه به سطح معنی داری خطای آزمون برای سطح اطمینان 0/99 فرضیه سوم تایید شدکه استراتژی احیاء خدمات قادر به پیش بینی اعتماد مشتریان می باشد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید