مقاله مقایسه رفتاردینامیکی غیرخطی قابهای فولادی مجهزبه مهاربندکمانش ناپذیرBRB تحت تاثیر زلزله های حوزه نزدیک و حوزه دور با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مقایسه رفتاردینامیکی غیرخطی قابهای فولادی مجهزبه مهاربندکمانش ناپذیرBRB تحت تاثیر زلزله های حوزه نزدیک و حوزه دور با word دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه رفتاردینامیکی غیرخطی قابهای فولادی مجهزبه مهاربندکمانش ناپذیرBRB تحت تاثیر زلزله های حوزه نزدیک و حوزه دور با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه رفتاردینامیکی غیرخطی قابهای فولادی مجهزبه مهاربندکمانش ناپذیرBRB تحت تاثیر زلزله های حوزه نزدیک و حوزه دور با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه رفتاردینامیکی غیرخطی قابهای فولادی مجهزبه مهاربندکمانش ناپذیرBRB تحت تاثیر زلزله های حوزه نزدیک و حوزه دور با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: کنفرانس بین المللی عمران، معماری و توسعه پایدار شهری
تعداد صفحات: 18
چکیده:
زلزله های میدان نزدیک جابجایی های سریع زمین هستند که دراثرانتشار امواج برشی درراستایگسل ایجادمیشوند وجود حرکت پالس گونه با پریود بلند درابتدای رکوردهای این زلزله ها بزرگتر بودن مولفه عمود برگسل نسبت به مولفه موازی گسل اعمال نیروی ضربه گونه برسازه ها درمناطقی با جهت گیری پیش روند نسبت بیشینه سرعت به بیشینه شتاب بالا تجمع انرژی و انتقال آن به سازه دریک مدت زمان کوتاه دراوایل حرکت ازخصوصیات حائز اهمیتی هستند که این زلزله ها را اززلزله های دورازگسل متمایز می کنند دراین تحقیق رفتارقابهای فولادی مجهز به مهاربند کمانش ناپذیرتحت تاثیررکوردهای نزدیک ودورازگسل مورد بررسی قرارگرفت و نتایج تحلیل دینامیکی غیرخطی این قابها نشان داد که پاسخ سازه ها دربرابر رکوردهای نزدیک گسل و دور ازگسل بطور کلی متفاوت است


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله THE QANATS EXPLOITATION AND GROUND PENETRATION RADAR با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله THE QANATS EXPLOITATION AND GROUND PENETRATION RADAR با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله THE QANATS EXPLOITATION AND GROUND PENETRATION RADAR با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله THE QANATS EXPLOITATION AND GROUND PENETRATION RADAR با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله THE QANATS EXPLOITATION AND GROUND PENETRATION RADAR با word :

سال انتشار: 1386

محل انتشار: سمینار بین المللی تاریخ آبیاری و زهکشی

تعداد صفحات: 9

چکیده:

Exploitation of qanat water is one of the most important problems in Iran and other countriesover the world; therefore this study aimed to deep the understanding of the usability of ground penetrating radar in the groundwater and qanat studies. Ground penetrating radar is a geophysical technique that has been extensively used to map the relatively shallow subsurface features at scales from kilometers to centimeters. It is useful to determine the behavior of groundwater table; to estimate of water content, properties of aquifers and qanats; to detect the hidden canals and qanats, etc.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله Bag of Visual Words Approach for Image Retrieval Using Color Information با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله Bag of Visual Words Approach for Image Retrieval Using Color Information با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله Bag of Visual Words Approach for Image Retrieval Using Color Information با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله Bag of Visual Words Approach for Image Retrieval Using Color Information با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله Bag of Visual Words Approach for Image Retrieval Using Color Information با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: بیست و یکمین کنفرانس مهندسی برق ایران
تعداد صفحات: 6
چکیده:

Content-based image retrieval has attracted researcher’s attention due to the rapid growing of images database. Many approaches for content based image retrievalhave been proposed but completely satisfactory result has not yet been obtained. In this paper a new approach for content-basedimage retrieval using the bag of visual words (BoW) has been proposed. In this approach, two separate visual vocabularies are produced based on the scale invariant feature transform (SIFT) and hue descriptor. Traditional SIFT BoW model do not utilize any color information in image description. We incorporate huedescriptor in our method which adds complementary information to BoW representation of images and increase theoverall performance of retrieval. The quantization in BoW model is an essential step that has a great impact on the final result but it produces loss in quantization. To overcome this unfavorable effect, soft assignment is used in our proposed approach in which each feature vector can be assigned to multiple nearest visual words based on some weighting function. Experimental results on benchmark dataset showed that the proposed approach has a superior performance with respect to other methods


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مطالعه اثر تراکم بوته بر محدودیت منبع و عملکرد ارقام برنج، در شرایط تنش گرما با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مطالعه اثر تراکم بوته بر محدودیت منبع و عملکرد ارقام برنج، در شرایط تنش گرما با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه اثر تراکم بوته بر محدودیت منبع و عملکرد ارقام برنج، در شرایط تنش گرما با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه اثر تراکم بوته بر محدودیت منبع و عملکرد ارقام برنج، در شرایط تنش گرما با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه اثر تراکم بوته بر محدودیت منبع و عملکرد ارقام برنج، در شرایط تنش گرما با word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: اولین همایش ملی راهبردهای دستیابی به کشاورزی پایدار

تعداد صفحات: 6

چکیده:

به منظور بررسی اثر تراکم بر محدودیت منبع و عملکرد سه رقم بر نج در شرایط آب و هوایی گرم و خشک خوزستان این تحقیق به صورت آزمایش کرتهای یک بار خرد شده در قالب طرح بلوک های کامل تصادفی در سه تکرار در سال زراعی 1385 در ایستگاه تحقیقات کشاورزی شاوور، اجرا شد. عامل اصلی سه رقم برنج (عنبوری قرمز، چمپا و دانیال) و عامل فرعی تعداد بذر در کپه2 ، 4 ، 6 و 8 بذر) بودند. برای مطالعه محدودیت منبع در زمان گرده افشانی در هر پلات حذف دانه های نیمه بالایی و پایینی خوشه صورت گرفت و سپس درصد محدودیت منبع پس از گلدهی با استفاده از فرمولSL محاسبه گردید. بیشترین و کمترین عملکرد دانه به ترتیب به تیمار 6 بذر در کپه و تیمار 8 بذر در کپه تعلق داشت و با افزایش تراکم از 2 به 6 بذر در کپه، عملکرد دانه افزایش یافت در حالیکه در تراکم بالاتر از 6 بذر در کپه عملکرد دانه کاهش نشان داد. رقم دانیال با میانگین 4011 کیلوگرم در هکتار بیشترین عملکرد دانه را د ارا بود. بیشترین وزن هزاردانه در نیمه بالایی و پایینی خوشه به رقم دانیال و کمترین آن در دو نیمه به رقم محلی چمپا تعلق داشت، نیمه بالایی خوشه از نظر وزن هزاردانه نسبت به نیمه پایینی خوشه برتری داشت . پتانسیل وزن دانه در سطح 1% در هر دو تیمار حذف دانه (نیمه ابتدایی و نیمه انتهایی خوشه) معنی دار گردید. وزن دانه در کلیه ارقام مورد بررسی نسبت به شاهد افزایش یافت و افزایش وزن دانه در اثر کاهش تعداد مخازن اقتصادی بر محدودیت منبع ارقام دلالت دارد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله شیوه نوین آموزش املا و تأثیر آن در یادگیری با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله شیوه نوین آموزش املا و تأثیر آن در یادگیری با word دارای 33 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شیوه نوین آموزش املا و تأثیر آن در یادگیری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شیوه نوین آموزش املا و تأثیر آن در یادگیری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شیوه نوین آموزش املا و تأثیر آن در یادگیری با word :

بخشی از فهرست مقاله شیوه نوین آموزش املا و تأثیر آن در یادگیری با word

عنوان صفحه
فصل اول
1 . مقدمه
2 . بیان مسأله
3 . اهداف تحقیق
4 . بیان فرضیه ها و سئوالات پژوهشی
5 . تعاریف اصطلاحی متغیرها
6 . تعاریف عملیاتی متغیرها
فصل دوم
1 . مرور مطالعاتی ( کتاب و مقالات )
2 . بررسی پیشینه های تحقیقاتی در ارتباط با این موضوع
3 . جمع بندی و نتیجه گیری
فصل سوم
1 . روش تحقیق
2 . جامعه آماری
3 . شیوه نمونه گیری
4 . ابزار گرد آوری داده ها
5 . تعیین روایی و اعتبار ابزار
فصل چهارم
1 . تجزیه و تحلیل مربوط به سئوالات پژوهش
2 . جداول و رسم نمودارها
فصل پنجم
1 . ارائه خلاصه یافته های پژوهشی
2 . ارائه پیشنهادها
3 . فهرست منابع و مأخذ

مقدمه ‍، تشکر و قدردانی
ناشکری نخواهم کرد ‍، مغرور نخواهم شد ، جز حق نخواهم گفت از حریم مسئولیت خارج نخواهم شد .
خداوندا
تو را سپاس می گویم که از راه لطف و تفضل کسوت معلمی را بر اندازه قامت من ساختی می دانم که بهترین و کامل ترین بنده و رسول حضرت محمد (ص) نیز در مقام معلم مبعوث کردی ‹‹ انی بعثت معلما ››
بار الها
حال که دوباره توفیق عطا نمودی تا در کسوت معلمی مشغول به تحصیل شویم تا آموخته های خود را بیشتر گردانیم و بتوانیم با توکل به تو سرمایه ای از محبت و عطوفت و منطق و استواری و جدیت را پشتوانه تدریس و تحصیل خود قرار داده و هم چنین از استاد گرامی جناب آقای فقیهی که ما را در انجام این تحقیق با راهنمائی های خود یاری نمودند تشکر و قدردانی به عمل می آید .




موضوع :
شیوه های نوین آموزش املاء و تأثیر آن در یادگیری املاء از نظر معلمان
منطقه شازند
مقدمه
املاء نوعی نوشتن است و نوشتن یکی از جنبه های زبان است که در عمل تفهیم به کار می رود ، و زبان نیز مجموعه ای است از علائم و نشانه های قرار دادی که بر معانی و مفاهیم موجود در جامعه دلالت می کند و بهترین وسیله تفهیم و تفاهم است . در تفهیم علاوه بر نوشتن از سخن گفتن نیز استفاده می شود و در تفهیم گوش دادن و خواندن به کار می رود .
یکی از آرزوهایم این بود که در بسیاری از زمینه های آموزشی یافته های جدید و خلاقیت ها جایگزین روش های سنتی و کهنه شود در این میان تنها امید می ماند که کارشناسان علوم تربیتی مشاوران و روانشناسان با استفاده از اطلاعات نظریه ها و فنون جدید به کمک دانش آموزان ، معلمان و اولیاء بشتابند .
دانش آموزان زیادی وجود دارند که در درس املاء دچار مشکل می شوند و می خواهیم بدانیم روش های جدید املاء آیا این مشکل را برطرف می کند یا خیر .
آیا دانش آموزان ضعیف با این روش به حد مطلوب می رسند یا نه ، املا یک درس آموختنی است بنابراین ضرورت دارد معلم با برنامه ریزی درست و دقیق به آموزش و ارزیابی بپردازد .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید