مقاله ارزیابی میزان رضایت کاربران از دوره الکترونیکی مدیریت پروژه در شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارزیابی میزان رضایت کاربران از دوره الکترونیکی مدیریت پروژه در شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی میزان رضایت کاربران از دوره الکترونیکی مدیریت پروژه در شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی میزان رضایت کاربران از دوره الکترونیکی مدیریت پروژه در شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی میزان رضایت کاربران از دوره الکترونیکی مدیریت پروژه در شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس با word :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: چهارمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی آموزش الکترونیک

تعداد صفحات: 10

چکیده:

روند استفاده از آموزش الکترونیکی رشد قابل توجهی داشته و امروزه به یک ضرورت تبدیل شده است، اما با این وجود مشکلات و عدم موفقیت هایی نیز وجود دارد. برخی کاربران بعد از اولین تجربه، آموزش الکترونیکی را ترک می کنند، تحقیقات نشان می دهد رضایت کاربر یکی از عوامل بسیار مهم در ارزیابی موفقیت در پیاده سازی یک دوره مجازی می باشد. هدف این مقاله ارزیابی میزان رضایت کاربران از دوره الکترونیکی مدیریت پروژه در شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس با word می باشد. به همین منظور با استفاده از روش تحلیل عاملی معیارهای موثر بر رضایت کاربر از دوره های مجازی در 8 عامل اصلی تحت عنوان شرایط محیطی و خارجی، امکانات پشتیبانی سیستم، ارزیابی، محتوا، امکانات جانبی سیستم، طراحی و نحوه نمایش، محیط یادگیری الکترونیکی و ویژگیهای شخصی دسته بندی شده اند. سپس معیارهای تاثیرگذار در هر عامل با استفاده از روش DEMATEL (Decision Making Trial and Evaluation Laboratory) مشخص شده و وزن عاملها نیز با استفاده از روش AHP تعیین می گردد. نتایج حاصل از ارزیابی دوره فوق نشان می دهد عاملهای محتوا، ارزیابی و امکانات پشتیبانی سیستم بالاترین وزن را دارا می باشند، که عامل محتوا و ارزیابی امتیاز قابل قبولی بدست آورده اند ولی عامل امکانات پشتیبانی سیستم امتیاز پایینی داشته و به عنوان ضعف اصلی سیستم مشخص شده است، از سوی دیگر اغلب معیارهای تاثیرگذار به جز سرعت اینترنت در دسترس، حضور استاد آنلاین در دوره و وجود سیستم شایستگی و اعطای پاداش به کاربران امتیاز بالایی بدست آورنده اند. بنابراین متولیان سیستم باید بهبود این معیارها و همچنین معیارهای مربوط به عامل امکانات پشتیبانی سیستم را در اولویت قرار دهند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.