مقاله نقش مدیریت ارتباط با مشتری درموفقیت شرکت های بیمه ی زاهدان با word دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش مدیریت ارتباط با مشتری درموفقیت شرکت های بیمه ی زاهدان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش مدیریت ارتباط با مشتری درموفقیت شرکت های بیمه ی زاهدان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1390
محل انتشار: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
تعداد صفحات: 18
چکیده:
امروزه جهان کسب و کار از تمرکز برروی محصول به تمرکز برمشتری حرکت کرده و مدیران دریافته اند که ارتقا روابط با مشتریان موجود سبب سود و رشد درآمد پایدار می شود تمایل شدید مشتریان به استفاده از کالاها و خدمات با کیفیت بالا و قیمت پایین از یک سو و تقاضا برای کاه زمان تحویل محصول از سوی دیگر سازمان های تولیدی را ملزم به مهندسیمجدد فرایندهای کسب و کارشان با تاکید بر افزایش ارتباط با مشتریان نموده است. هدف این تحقیق بررسی تاثیر ابزارها و فاکتورهای مدیریت روابط مشتری درموفقیت شرکت های بیمه ی زاهدان می باشد که منجر به افزایش رضایتمندی مشتریان کاهش شکایافت و افزایش تکرار خرید خواهد شد برای تحقق این هدف چارچوب نظری مساله تحقیق در قالب این سوال که معیارهای مدیریت روابط مشتری به چه میزان برشرکت های بیمه زاهدان تاثیر گذار هستند طراحی شده است. نتایج تحقیق حاکی ازتاثیر مثبت فاکتورهای مدیریت روابط مشتری برشرکتهای بیمه زاهدان می باشد.