مقاله بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با وفاداری مشتریان با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با وفاداری مشتریان با word دارای 32 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با وفاداری مشتریان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با وفاداری مشتریان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با وفاداری مشتریان با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
تعداد صفحات: 32
چکیده:
در پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین هوش فرهنگی کارکنان با وفاداری مشتریان پرداخته شده است. در این راستا هوش فرهنگی بر اساس الگوی ویلیام پرادو 2006 وفاداری مشتریان براساس الگوی مقیمی 1390 مورد بررسی قرار گرفته است .جامعه آماری شامل کلیه کلیه کارکنان ومشتریان به تعداد 180140 نفر می باشد و حجم نمونه مطابق جدول کرجسی و مورگان 384 نفرکارمند ومشتری می باشد و برای نمونه گیری ازجامعه آماری ،ازروش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد.این تحقیق از نظر هدف کاربردی و ازنظر روش پیمایشی و همبستگی می باشد . برای گردآوری اطلاعات در خصوص نگرش کارکنان نسبت به هوش فرهنگی ووفاداری مشتریان از دو پرسشنامه استفاده گردید که برای تعیین پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه هوش فرهنگی 0/923 و پرسشنامه وفاداری مشتریان 0/935 برای تعیین روایی پرسشنامه ، از روایی محتوایی استفاده شده است . برای تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات، در سطح آمار توصیفی از شاخص هایی نظیر فراوانی و درصدو رسم جداول و نمودارها و در سطح آمار استنباطی ازآزمون نرمالیته و آزمون ضریب همبستگی پیرسون ورگرسیون و واریانس استفاده شده است .نتایج حاصل از تحقیق به شرح زیر می باشد: بین هوش فرهنگی وبا وفاداری مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.