مقاله نقش هوش رقابتی واستراتژی احیاء خدمات دراعتماد مشتریان با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش هوش رقابتی واستراتژی احیاء خدمات دراعتماد مشتریان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش هوش رقابتی واستراتژی احیاء خدمات دراعتماد مشتریان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری
تعداد صفحات: 12
چکیده:
صنعت بانکداری درتمام دنیا به صنعتی کاملا" رقابتی تبدیل شده است وباتوجه به اینکه محصولات وخدمات ارائه شده به مشتریان درتمام بانکها کمابیش همسان هستند بانکها ناگذیر به یافتن راه حل هایی هستند که درجلب اعتماد مشتریان وتقویت تداوم ارتباط بلند مدت آنان با بانک موثر باشد.این پژوهش با هدف بررسی نقش هوش رقابتی واستراتژی احیاء خدمات دراعتماد مشتریان بانک ملت ، طرح واجرا شده است. به این منظور کلیه مشتریان بانک ملت اردبیل به عنوان جامعه آماری لحاظ ومورد بررسی قرار گرفته اند.این پژوهش ازدید روش ؛ ازانواع پژوهش های توصیفی، ازنوع همبستگی، ازمنظر هدف؛کاربردی، وازلحاظ گردآوری داده ها واطلاعات میدانی می باشد. دراین پژوهش از پرسشنامه با 48 سئوال که براساس طیف لیکرت طراحی شده بود استفاده گردیدوازجامعه نامحدود دربین مشتریان شعب بانک ملت اردبیل به تعداد 384 نفرتوزیع گردید.پایایی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ ، برای هوش رقابتی 0/83 وبرای استراتژی احیاء خدمات 0/86 وبرای اعتماد مشتریان 0/88 محاسبه گردید.روایی آزمون نیزبه روش محتوایی تایید شد.یافته های نهایی پژوهش با نرم افزارSpss با توجه به سطح معنی داری خطای آزمون برای سطح اطمینان 0/95 فرضیه اول تایید شد که ؛ ابعاد هوش رقابتی قادر به پیش بینی استراتژی احیاء خدمات می باشد، همچنین با توجه به سطح معنی داری خطای آزمون برای سطح اطمینان 0/99 فرضیه دوم تایید شدکه ابعاد هوش رقابتی قادر به پیش بینی اعتماد مشتریان می باشدونیز با توجه به سطح معنی داری خطای آزمون برای سطح اطمینان 0/99 فرضیه سوم تایید شدکه استراتژی احیاء خدمات قادر به پیش بینی اعتماد مشتریان می باشد.