مقاله بررسی تاثیر روابط کسب و کار استراتژیک بر عملکرد کلی کسب کار در خرده فروشی( مطالعه موردی فروشگاه های لوازم یدکی در استان ایلام) با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر روابط کسب و کار استراتژیک بر عملکرد کلی کسب کار در خرده فروشی( مطالعه موردی فروشگاه های لوازم یدکی در استان ایلام) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر روابط کسب و کار استراتژیک بر عملکرد کلی کسب کار در خرده فروشی( مطالعه موردی فروشگاه های لوازم یدکی در استان ایلام) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
تعداد صفحات: 10
چکیده:
هدف این مقاله بررسی تاثیر روابط کسب و کار استراتژیک بر عملکرد کلی کسب و کار در خرده فروشی در فروشگاه های لوازم یدکی در استان ایلام بوده است. مواد وروش ها: این پژوهش کاربردی و از دسته نوع علی است. جامعه ی مورد پژوهش شامل صاحبان فروشگاه های لوازم یدکی در استان ایلام بوده که برای سنجش وضعیت موجود از پرسشنامه های یو و همکاران (2012) استفاده شدکه پس از تایید روایی و پایایی جهت جمع آوری داده ها مورد استفاده قرارگرفت . به این منظور روش نمونه گیری در دسترس،188 نفر در مطالعه واردشدندو نتایج به دست آمده با استفاده از روش های آماری توصیفی و استنباطی مناسب،با کمک نرم افزار لیزرل و از تکنیک معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت. یافته ها : حاکی ازآن است که ارتباط با تامین کننده و ارتباط با مشتری تاثیر معناداری بر استراتژی عملکرد ندارد. ارتباط با دولت تاثیرمعنا دار و مثبتی بر استراتژی عملکرد دارد. استراتژی عملکرد تاثیر معنادار و مثبتی بر عملکرد کسب و کار دارد.