مقاله بررسی تاثیر وجود مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک eدرCRM بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی: شرکت پارس آنلاین شیراز با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تاثیر وجود مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک eدرCRM بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی: شرکت پارس آنلاین شیراز با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر وجود مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک eدرCRM بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی: شرکت پارس آنلاین شیراز با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر وجود مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک eدرCRM بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی: شرکت پارس آنلاین شیراز با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر وجود مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک eدرCRM بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی: شرکت پارس آنلاین شیراز با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
تعداد صفحات: 8
چکیده:
شرکتها به دنبال به کارگیری روش های نوین به عنوان مزیت های رقابتی و نیل به بهبود مستمر هستند. یکی از این ابزار ها مدیریت ارتباط با مشتری است که با توسعه فناوری و ارتباطات، با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک برشمرده می شود .این پژوهش با هدف بررسی تاثیرe-CRMبر وفاداری مشتریان در شرکت پارس آنلاین شیراز انجام گرفته است . لذا ماهیت تحقیق از نوع کاربردی و روش تحلیل داده ها همبستگی و رگرسیون می باشد . جامعه آماری مشتریان با حجم نامحدود در نظر گرفته شده و تعداد نمونه آماری 170 نفر انتخاب گردید . ابزار جمع آوری اطلاعات عبارت است از دو پرسشنامه محقق ساخته که بر اساس اصولe-CRMو مولفه های وفاداری مشتری تدوین گردیده اند و توسط روشهای علمی روایی و پایایی آن تایید شده است . پایایی پرسشنامه اول و پرسشنامه دوم به ترتیب با ضریب آلفای کرونباخ 0813 و 0857 به تایید رسیده است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که استقرار سیستمe-CRMدر این شرکت باعث افزایش رضایت مشتری، همکاری بهتر با مشتریان، تعهد قانونی به مشتریان اعتماد بیشتر مشتریان به شرکت و به طور کلی وفاداری بهتر مشتریان می شود


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.