مقاله مطالعه مهارتهای شناختیدر رفتاری شادی بخش معلمان مرد تربیت بدنی و ارتباط آن با توانائیهای حرکتی و عملی آنها با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه مهارتهای شناختیدر رفتاری شادی بخش معلمان مرد تربیت بدنی و ارتباط آن با توانائیهای حرکتی و عملی آنها با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه مهارتهای شناختیدر رفتاری شادی بخش معلمان مرد تربیت بدنی و ارتباط آن با توانائیهای حرکتی و عملی آنها با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1391
محل انتشار: اولین همایش ملی تربیت بدنی و علوم ورزشی
تعداد صفحات: 11
چکیده:
هدف از اجرای پژوهش حاضر مطالعه رابطه مهارتهای شناختی- رفتاری ادی بخش با توانائی های حرکتی (آمادگی جسمانی و مهارتی) و علمی شرکت کنندگان در مرحله استانی بیستمین دوره رقابت های علمی- تخصصی معلمان مرد تربیت بدنی استان اصفهان بود. کل افراد شرکت کننده در این دوره رقابت ها 108 نفر بودند که در این پژوهش مشارکت داشتند. پژوهش به منظور بررسی میزان مهارتهای شناختی- رفتاری شادی بخش از پرسشنامه شادکامی فوردایس (Fordice) که روایی و پایایی آن مشخص شده بود. ا ستفاده شد. برای اندازه گیری توانائی های حرکتی از آزمون های 1600 متر، آزمون ایستگاهی و آزمون های مهارتی فوتبال، والیبال، بسکتبال و هندبال استفاده شد. توانائی های علمی آزمودنی ها از طریق 50 سئوال چهار گزینه ای اندازه گیری شد. در این پژوهش از آمار توصیفی، ضریب همبستگی و در بخش استنباطی از آزمون تحلیل واریانس (ANOVA) استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد: همبستگی کم و جزئی بین میزان شادکامی با عوامل علمی (r=0/011) و عملی (r=0/035) وجود داشت. همچنین مهارت های شناختی- رفتاری شادی بخش با عوامل علمی (r=0/101) و عملی (r=0/183) همبستگی کمی داشت که هیچ یک از این همبستگی ها معنا دار نبود (p0/05).