مقاله بررسی پدیده پس زدن شعله (backfire) در موتورهای صد در صد گازسوز و روش های کاهش آن با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی پدیده پس زدن شعله (backfire) در موتورهای صد در صد گازسوز و روش های کاهش آن با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی پدیده پس زدن شعله (backfire) در موتورهای صد در صد گازسوز و روش های کاهش آن با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1386
محل انتشار: پنجمین همایش موتورهای درونسوز
تعداد صفحات: 10
چکیده:
در این مطالعه علل بوجود آمدن پدیده پس زدن شعله در موتور صد در صد گازسوز (Dedicated CNG) که دارای آمیزنده خارجی (External mixture) است، مورد بررسی قرار می گیرد. در این موتورها اگر مخلوط استوکیومتریک انتخاب شود امکان بروز پدیده پس زدن شعله وجود دارد. این پدیده عبارت از ادامه فرایند اشتعال تا زمان باز شدن سوپاپ دود و پس زدن آن به منیفولد هوا می باشد. این عمل باعث آسیب رسیدن به سیستم های ورودی و خروجی موتور می گردد. در این مطالعه با انجام آزمایش های تجربی و شبیه سازی فرایند اشتعال با استفاده از کد KIVAII ، برخی روشها از جمله استفاده از شمع سرد، کاهش تاخیر در اشتعال با افزایش نسبت تراکم، برای کاهش یا بطور کلی حذف کامل این پدیده ناخواسته پیشنهاد شده است.