مقاله تاثیر منابع سازمانی بر عملکرد بازاریابی شواهدی از صنعت بانکداری استان آذربایجان شرقی با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تاثیر منابع سازمانی بر عملکرد بازاریابی شواهدی از صنعت بانکداری استان آذربایجان شرقی با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر منابع سازمانی بر عملکرد بازاریابی شواهدی از صنعت بانکداری استان آذربایجان شرقی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر منابع سازمانی بر عملکرد بازاریابی شواهدی از صنعت بانکداری استان آذربایجان شرقی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر منابع سازمانی بر عملکرد بازاریابی شواهدی از صنعت بانکداری استان آذربایجان شرقی با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
تعداد صفحات: 9
چکیده:
سازمانها در مسیر تطبیق خود با تغییرات مداوم ناگزیرند منابع و قابلیت های خود را تقویت وحمایت نمایند. برای رسیدن به این منظور می بایست از اهرمهایی برای تسهیل وتقویت این فرآیندها استفاده و بسترهای لازم را برای آن فراهم نمایند. در این بین اهمیت منابعسازمانی مطرح میشود و نقش تعیین کننده قابیلت های سازمان بیش از پیش روشن تر شده است. لذا تحقیق حاضر به منظور شناسایی منابعو قابلیت های موجود و اقدامات بازاریابی که در روی عملکرد بازاریابی در سازمان تاثیر خواهد داشت، انجام شده است. در این تحقیق پس از بررسی روایی پرسشنامه، جهت محاسبه پایایی پرسشنامه از روش آلفای کرونباخ استفاده شد. جهت انجام محاسبات آماری از نرم افزارSPSS و آزمون های همبستگی، رگرسیون و تحلیل مسیر استفاده شد در این پژوهش جهت سنجش روابط بین متغیرهای تحقیق از مدلیابی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که بین متغیر منابع و قابلیت سازمانی با عملکرد بازاریابی رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد .


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.