مقاله بررسی رابطه بین تیپهای شخصیتی نه گانه اینیاگرام و وفاداری مشتریان به برندهای مختلف پوشاک با word دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین تیپهای شخصیتی نه گانه اینیاگرام و وفاداری مشتریان به برندهای مختلف پوشاک با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین تیپهای شخصیتی نه گانه اینیاگرام و وفاداری مشتریان به برندهای مختلف پوشاک با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
تعداد صفحات: 17
چکیده:
نظام مدیریتی امروز دیگربه تنهایی نمی تواند جوابگوی نیازهای اعضاء خود باشد. با توجه به تعارضات درون سازمانی به نظر می رسد که همیشه یک پازل گم شده ای در سازمان وجود دارد که مدیران در ابتدا به دنبال فتح آن و در انتها به دنبال پیاده سازی آن در بین اعضاأ می باشد که این امر حتی در بیشتر مواقع خود محدودیت ایجاد می کند. سبک روانشناختی تحول اینیاگرام به علت ارزش و اهمیتی که بر مباحث خودشناسی سازمانی و تغییر در نظام اجرایی یک سازمان دارد به عنوان الگوی موثر مورد بررسی قرار می گیرد. به منظور رسیدن به یک ارتباط سالم و تصمیم اجرایی مؤثر اینیاگرام سازمان را به سمتی سوق می دهد که به یک امنیت و استقلال اجرایی دست یابد. نقطه شروع در اغلب مواقع با فعال سازی سازمان و پویایی گروه می باشد که با در نظر گرفتن تأثیر هویت بر نقش اجرایی می توان از تعارضات احتمالی جلوگیری نمود. این پژوهش میزان بررسی رابطه بین تیپ های شخصیتی نه گانه اینیاگرام و وفاداری مشتریان به برندهای مختلف پوشاک در سطح شهر مشهد مورد بررس قرار گرفته و تعداد 50 پرسشنامه پس از تأییدنهایی از اساتید محترم و کارشناسان خرید و فروش در سطح شهر مشهد توزیع شد پس از بررسی داده ها تمام فرضیات موجود پذیرفته شدند در پایان پس از تفسیر نتایج حاصل از تحلیل داده ها پیشنهادات کاربردی جهت استفاده سازمانها و تبلیغ کنندگان ارائه گردیده است.