مقاله افزایش مقاومت در برابر خستگی مخلوط های آسفالتی گرم با استفاده از شبکه نخ تایر ضایعاتی با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله افزایش مقاومت در برابر خستگی مخلوط های آسفالتی گرم با استفاده از شبکه نخ تایر ضایعاتی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله افزایش مقاومت در برابر خستگی مخلوط های آسفالتی گرم با استفاده از شبکه نخ تایر ضایعاتی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1385
محل انتشار: هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران
تعداد صفحات: 8
چکیده:
پدیده خستگی یکی از مباحث مهم در زمینه طراحی و اجرای روسازی راهها و فرودگاه ها می باشد. صدماتی که در اثر خستگی به روسازی راهها وارد میشود، سبب گردیده که همه ساله بخش عظیمی از بودجه کشورهای مختلف صرف مرمت و بازسازی روسازی راهها گردد. بنابراین شناخت مشخصات خستگی و پارامترهای مربوط به آن و ایجاد راهکارهایی جهت کاهش اثرات مخرب آن در چند دهه اخیر مورد توجه محققین بسیاری بوده است. در این پژوهش جهت افزایش مقاومت مخلوط های آسفالتی در برابر خستگی از شبکه نخ تایر استفاه شده است. برای بررسی خصوصیات دینامیکی، نمونه های مختلفی به صورت مسلح و غیر مسلح ساخته شده و با استفاه از دستگاه آزمایش ناتینگهام (NAT) تحت آزمایش های کشش غیر مستقیم و خستگی قرار داده شده اند. ارزیابی ومقایسه نتایج نمونه های آسفالتی غیر مسلح با نمونه هایی که با نخ تایر ضایعاتی مسلح شده اند. بیانگر افزایش قابل توجه مدول سختی و مقاومت در برابر خستگی در نمونه های مسلح شده میباشد.