مقاله بررسی رفتار لرزه ای اتصال براکت پیچی کایرز تحت بارگذاری لرزه ای عادی و نزدیک گسل با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی رفتار لرزه ای اتصال براکت پیچی کایرز تحت بارگذاری لرزه ای عادی و نزدیک گسل با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رفتار لرزه ای اتصال براکت پیچی کایرز تحت بارگذاری لرزه ای عادی و نزدیک گسل با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رفتار لرزه ای اتصال براکت پیچی کایرز تحت بارگذاری لرزه ای عادی و نزدیک گسل با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رفتار لرزه ای اتصال براکت پیچی کایرز تحت بارگذاری لرزه ای عادی و نزدیک گسل با word :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: سومین کنفرانس ملی سازه و فولاد و اولین کنفرانس ملی سازه های سبک فولادی (LSF)
تعداد صفحات: 10
چکیده:
پس اززلزله 1994 نورثریج کالیفرنیا تعدادقابل ملاحظه ای ازساختمان های فولادی با اتصالات خمشی خسارات دیدند بعدازاین واقعه تحقیقات زیادی برای بهبود عملکرد لرزه ای اتصالات خمشی صورت گرفت اتصال خمشی براکت پیچ شده کایزرKBB یکی از اتصالات مطرح برای قاب خمشی ویژه درایین نامه AISC-358 است این اتصال بصورت ریختگری تولید میگردد دراین تحقیق رفتار اتصال خمشی KBB تحت بارگذاری های چرخه ای استاندارد و نزدیک گسل مطرح شده درایین نامه های FEMA و AISCمورد بررسی قرارگرفته است نتایج نشان میدهد که اکثر نمونه های مورد بررسی بخصوص سری پیچی این اتصال ازعملکرد لرزه ای مناسبی بویژه درمناطق نزدیک گسل برخوردار بوده و قابلیت اتلاف انرژی بالایی دارند همچنین دراین نوع ازاتصال خصوصا درتیهرای عمیق و یا تیهرایی با بال ضخیم استفاده از واشر گوه ای باعث تشدید نیروی اهرمی درپیچ ها شده که این موضوع سبب کاهش نیروی پیش تنیدگی پیچهای ردیف بالای براکت ها و کاهش قابلیت اتلاف انرژی شده است این موضوع همچنین باعث ایجاد Pinch درنمودار هیسترزیس این اتصال می گردد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.