مقاله رابطه بین نقشه های مفهومی و پیشرفت درسی دانش آموزان با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه بین نقشه های مفهومی و پیشرفت درسی دانش آموزان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین نقشه های مفهومی و پیشرفت درسی دانش آموزان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
تعداد صفحات: 7
چکیده:
در این مطالعه به ارتباط بین استفاده از نقشه های مفهومی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پرداخته شده است. نتایج حاکی از آن است که تأثیر آموزش به شیوه ی نقشه های مفهومی بر ارتقاء سطحپیشرفت درسی دانش آموزان، روحیه ی کارآفرینی ، شاخص خلاقیت، شاخص انگیزه پیشرفت ، شاخص عزت نفس، شاخص آینده نگری و ریسک پذیری بیشتر از روش مرسوم بوده است.