مقاله ارزیابی پتانسیل تغذیه مصنوعی کال مشهد ریزه تایباد براساس مطالعات ژئوالکتریک و زمین شناسی مهندسی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله ارزیابی پتانسیل تغذیه مصنوعی کال مشهد ریزه تایباد براساس مطالعات ژئوالکتریک و زمین شناسی مهندسی با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی پتانسیل تغذیه مصنوعی کال مشهد ریزه تایباد براساس مطالعات ژئوالکتریک و زمین شناسی مهندسی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی پتانسیل تغذیه مصنوعی کال مشهد ریزه تایباد براساس مطالعات ژئوالکتریک و زمین شناسی مهندسی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی پتانسیل تغذیه مصنوعی کال مشهد ریزه تایباد براساس مطالعات ژئوالکتریک و زمین شناسی مهندسی با word :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: نخستین کنفرانس سراسری آبهای زیرزمینی

تعداد صفحات: 10

چکیده:

با توجه به وجود وسیع ترین مخروطه افکنه در دشت غربی تایباد و بحران کمی آب زیرزمینی در این آبخوان لزوم مدیریت بهینه منابع آب،در این منطقه امری ضروری به نظر می رسد. همچنین به دلیل اینکه این آبخوان تنها منبع مطمئن در محدوده مطالعاتی دشت تایباد جهت تامین نیازهای شب این شهر می باشد. ضرورت و مطالعه پروژه تغذیه مصنوعهی از طریق بستر کال مشهد ریزه در این مقاله براساس مطالعات هیروژئولوژی و زمین شناسی مهندسی مدنظر قرار گرفته است . در این تحقیق ابتدا با ارزیابی پروفی ژئوالکتریک (54-1353) و سپس با تجزه و تحلیل مقاطع ژئوالکتریک (1386،مطالعات مرحله دوم) موقعیت مناسب جهت تغذیه مصنوعی پیشنهاد شده است. همچنین با ارزیابی لوگهای حاصل از حفاری و رسم پروفیل زمین شناسی مهندسی منطقه اجرای طرح و نیز مقایسه با نتایج ژئوالکتریک، لزوم و اجرای پروژه تغذیه مصنوعی در این منطقه امکان پذیر می باشد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.