اثر فواصل کانون توجه بیرونی براجرای مهارتهای محوریدراستواری: با تاکید برنقش نشانه های تنظیمی و غیرتنظیمی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

اثر فواصل کانون توجه بیرونی براجرای مهارتهای محوریدراستواری: با تاکید برنقش نشانه های تنظیمی و غیرتنظیمی با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر فواصل کانون توجه بیرونی براجرای مهارتهای محوریدراستواری: با تاکید برنقش نشانه های تنظیمی و غیرتنظیمی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر فواصل کانون توجه بیرونی براجرای مهارتهای محوریدراستواری: با تاکید برنقش نشانه های تنظیمی و غیرتنظیمی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر فواصل کانون توجه بیرونی براجرای مهارتهای محوریدراستواری: با تاکید برنقش نشانه های تنظیمی و غیرتنظیمی با word :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : اولین همایش ملی تحولات علوم ورزشی در حوزه سلامت، پیشگیری و قهرمانی

تعداد صفحات : 9

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر فواصل تنظیمی و غیر تنظیمی کانون توجه بیرونی بر اجرای مهارتهای محوری-استواری بود. بدین منظور 32 نفر از باستانی کاران غیر نخبه دو بار مهارتهای چرخ تیز و چمنی را تحت هر یک از شرایط کنترل (بدون دستوالعمل)، توجه بیرونی تنظیمی و توجه بیرونی غیر تنظیمی انجام دادند. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون تحلیل واریانس اندازه گیری مکرر در سطح معنی داری P 0/01 استفاده گردید. نتایج پژوهش حاضر نشان داد که اثر درون گروهی شرایط تمرینی از نظر آماری معنی دار ( P=0.0001 ) است. آزمون تعقیبی بنفرونی و بررسی میانگینها نشان داد که باستانی کاران در هر دو چرخ چمنی و چرخ تیز در شرایط کانون توجه بیرونی غیرتنظیمی بهترین عملکرد را داشته اند.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.