مقاله سنجش عملکرد مدیریت توسعه محصولات جدید در صنعت خودروی ایران و رتبه بندی عوامل با تکنیک TOPSIS با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله سنجش عملکرد مدیریت توسعه محصولات جدید در صنعت خودروی ایران و رتبه بندی عوامل با تکنیک TOPSIS با word دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنجش عملکرد مدیریت توسعه محصولات جدید در صنعت خودروی ایران و رتبه بندی عوامل با تکنیک TOPSIS با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش عملکرد مدیریت توسعه محصولات جدید در صنعت خودروی ایران و رتبه بندی عوامل با تکنیک TOPSIS با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنجش عملکرد مدیریت توسعه محصولات جدید در صنعت خودروی ایران و رتبه بندی عوامل با تکنیک TOPSIS با word :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
تعداد صفحات: 15
چکیده:
فرآیند تولید وتوسعه محصول جدید تا این زمان اینگونه دستخوش تغییر و تحول نبوده است. رشد سریع تکنولوژی، افزایش ریسک پذیری و مخاطره در بازارهای جهانی و تغییرات روزافزون در نیازهای مشتریان، تیم های توسعه محصول جدید را با فشارهای روزافزونی جهت کاهش هزینه ها، کاهش چرخه زمان تولید، با حفظ کیفیت مناسب و قابلیت اطمینان بالا مواجه یافته است، به طوری که توجه به استراتژی های چابک سازی را در فرآیند تولید مطرح ساخته اس ت. لذا سنجش عملکردمدیریت توسعه محصولات جدید از ضروریات شرکت ها می باشد. در این پژوهش سعی بر این شده است که صنعت خودرویایران در چهاربعد فرآیندی، سازمانی، راهبردی و تجاری سازی مورد سنجش عملکرد قرار گیرد . و جهت انجام این پژوهش چهار شرکت بزرگ خودروسازی ایران از جمله، ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو و بهمن به عنوان مورد کاوی انتخاب گردیدند،ضمنا این پژوهش با استفاده از نظر خبرگان صنعت خودرو و همچنین یافته ها در پژوهش های قبلی، انجام گرفته است . و جهت الویت بندی معیارهای مورد نظر از تکنیک تاپسیس و نظر خبرگان استفاده شده است. در نهایت، یافته های این پژوهش % حاکی از این بود که، با توجه به اینکه صنعت خودروی ایران در بعد فرآیندی با 5494 % رتبه اول و در بعد سازمانی با 5055 رتبه دوم را از نظر سطح عملکرد واقعی نسبت به ابعاد دیگرمدیریت توسعه محصولات جدید، را دارد . و در ابعاد راهبردی و تجاریسازی به ترتیب، رتبه های سوم و چهارم را نسبت به ابعاد دیگر مدیریت توسعه محصولات جدید، کسب نموده است، و لذا در انتهای مقاله نیز پیشنهاداتی جهت ارتقا سطح موجود عوامل مدیریت توسعه محصولات جدید صنعت خودروی ایران ارایه گردید.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.