مقاله بررسی تاثیر بازسازی خدمات ناموفق بر وفاداری و رضایت مشتری در بانک اقتصاد نوین در شهر تهران در بازه زمانی سال 1392 با word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر بازسازی خدمات ناموفق بر وفاداری و رضایت مشتری در بانک اقتصاد نوین در شهر تهران در بازه زمانی سال 1392 با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر بازسازی خدمات ناموفق بر وفاداری و رضایت مشتری در بانک اقتصاد نوین در شهر تهران در بازه زمانی سال 1392 با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
تعداد صفحات: 13
چکیده:
امروزه بیش از پیش شاهد افزایش اهمیت مشتری مداری، مطرح شدن آن به عنوان مهم ترین مزیت رقابتی سازمان ها و نقش آن در موفقیت و پیشرفت کسب و کارها هستیم و بانک ها نیز از این قاعده مستثنی نیستتنداز طرفی با افزایش رقابت بین بانک های تجاری (خصوصی ودولتی ) حفظ مشتری و جلب رضایت و وفادار ی مشتری از اهیمت ویژه ای برخوردار شده است . هدف از این تحقیق بررسی ارتباط بین بازساز ی خدمات در هنگامی که خدمت ارائه شده دارای نارسائی است ، و رضایت و وفادار ی مشتریان در بانک ها ی تجار ی می باشد که این موضوع با ارائه یک مدل مفهومی مورد بررسی قرار گرفته است پژوهش حاضر از نوع کاربردی و پیمایشی جامعه آماری دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شمال می باشد که مشتریان بانک های اقتصاد نوین ملت سپه ملی کشاورزی پاسارگاد و پارسیان بوده اند . ابزارگردآور ی داده ها پرسشنامه بوده است و از نرم افزار spss و روش تحلیل رگرسیون چندگانه و ضریب پیرسون برای تجزیه و تحلیل داده هااستفاده شد. یافته های این تحقیق نشان داد که بین بازسازی خدمات و رضایت مشتری و همچین وفاداری مشتری ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد و از سوئی رضایت بعد از بازسازی خدمت بر وفاداری تاثیر گذار است . نتایج نشان می دهد که ارتباطات رابطه معنادار ی با بازسازی خدمات دارد و درسطوح بالاتر التیام، به طور مستقل واکنش مثبت مشتریان را افزایش می دهد . بازسازی خدماتی که با نارضایتی و یاشکایت مشتری همراه بوده ، منجر به تبلیغات دهان به دهان مثبت و افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان می شود . درپایان براساس نتایج بدست آمده ، پیشنهاداتی نیز در زمینه بازساز ی موثر و کارآمد خدمات به بانک ها ارائه گردید.